Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
plutolover schreef:ja dat contragalop heeft hij echt nog heel veel moeite mee, ook om na te geven. Maar galop is nooit zn sterkte kant. schouderbinnenwaarts kent hij wel. haha
travere ook dus M2 moet ook nog wel lukken met opa. enige nadeel is, het bit waar ik mee train mag niet meer op wedstrijd, dus nu opzoek na een ander bit..
Weet wel dat ze er mee bezig is de rechte variatie van mijn bit is nu wel toegestaan, ze zijn nu met de tongboog bezig
Enige nadeel van dit bit is dat hij wat dik is, en hij nu wat meer zn mond open doet.. maarja speciaal bitfitter laten komen er voor. met andere bitten doet hij ook zn mond open. (niet heel extreem) ken paarden die hebben ze wagenwijd open..
en ik vertik het om me neusriem strakker te doen. haha
suikermeisje schreef:plutolover schreef:ja dat contragalop heeft hij echt nog heel veel moeite mee, ook om na te geven. Maar galop is nooit zn sterkte kant. schouderbinnenwaarts kent hij wel. haha
travere ook dus M2 moet ook nog wel lukken met opa. enige nadeel is, het bit waar ik mee train mag niet meer op wedstrijd, dus nu opzoek na een ander bit..
Weet wel dat ze er mee bezig is de rechte variatie van mijn bit is nu wel toegestaan, ze zijn nu met de tongboog bezig
Enige nadeel van dit bit is dat hij wat dik is, en hij nu wat meer zn mond open doet.. maarja speciaal bitfitter laten komen er voor. met andere bitten doet hij ook zn mond open. (niet heel extreem) ken paarden die hebben ze wagenwijd open..
en ik vertik het om me neusriem strakker te doen. haha
En anders gewoon met dit bit starten. Nog nooit op de gewone wedstrijden gezien dat ze het gaan checken. En indien ze wel checken en alles blijkbaar zo goed weten gewoon doen alsof je dom bent en het niet wist
Peelie schreef:suikermeisje schreef:
En anders gewoon met dit bit starten. Nog nooit op de gewone wedstrijden gezien dat ze het gaan checken. En indien ze wel checken en alles blijkbaar zo goed weten gewoon doen alsof je dom bent en het niet wist
Dat advies zou ik toch niet geven. Daar kunnen hele vervelende consequenties en boetes aan vast zitten.
Mirranda schreef:Leuk om Calysa terug te zien Astrid. Ze stond altijd bij ons achter het huis op een weitje toen ze nog van Caroline was.
Succes met je wedstrijden, ze kan leuk lopen in ieder geval
Peelie schreef:Knappe haf hoor!
Super leuk! Zie ik je 26 maart ook wel! Putten is in de buurt voor mij
Ik ontving deze net
[ [url=m/6wTwga.jpg]Afbeelding[/url] ]