Ik vind roze ook leuk, maar dat doe ik mijn ruin maar niet aan. Tast zijn mannelijkheid toch net iets te veel aan
Zwart moet je zeker doen Daphne! Ik heb voor Wes ook een zwart dekje (Pagony Elegance) en ik vind het erg chique staan
Verder heb ik ook nog een donkerblauw dekje, een donkergroen dekje en de Anky Kiwi. Vind die laatste zelf ook niet zo leuk staan op een Haflinger, maar ik wilde zo graag een Anky dekje en ik kon deze overnemen van een stalgenoot Vind Anky, in combinatie met zadelbontje, toch wat te dik voor onder mijn zadel. Wil nog wel graag een rood dekje
Ik heb nu 2 van die Harry's horse dekjes waarvan je 2 kanten kan gebruiken, in het groen en blauw. Ik heb een rood/bordeaux achtig dekje Ik heb een lichtblauw dekje
Balou_k
Geplaatst: 26-02-15 11:05
Ik heb de Eskadron UK blauw dus, dan een blauwe QHP pad, een zebra dekje, een BR dekje die is dus grijs met een roze randje en een HV polo dekje bruin.
En zwart komt er zeker hoor Westhof!
Donkergroen lijkt me ook wel mooi staan of niet? Grijs met roze dekje
Die moet ik natuurlijk ook nog wel hebben eigenlijk!!!!
_Lot
Geplaatst: 26-02-15 15:55
Heey meiden!
Wauw Tamara, wat een mooie deken! Donkerblauw staat Wes echt goed
Leuke foto's Lara, Tara ziet er goed uit!
Leuke foto van Apollo in de sneeuw
Onze bak blijft best wel goed eigenlijk. Ik heb nog niet echt gehad dat hij zo hard was dat ik niet kon rijden gelukkig
Van privéles leer je inderdaad echt heel veel! Ik heb altijd privéles gehad, groepsles vind ik niks
Wat fijn dat de staleigenaar paddocks wil maken van het weiland Tamara! Dat zal wel een hoop schelen! En nog gefeliciteeerrd!!!!
Leuke foto van Heidi Christa, ik vind haar echt een prachtige haflinger
En nog leuke foto's van Wes en Tara gezien
En Spook! Leuke foto, en wauw gaaf halster! Staat haar echt mooi
Welkom terug Mignonne!
En Daphne ook welkom!! Dat roze dekentje is echt onwijs leuk zeg
Mooie foto's Tamara! Tarzan is leuk!
Ik vind Apollo niet iel hoor Tamara! Juist mooi breed!
Lola is vrij breed, ik vind dat juist mooi Iele haflingers vind ik altijd toch wat minder leuk, maar ik ben ook opgegroeid met haflingers van het type tank haha ^^
Jammer dat je een dipje hebt met rijden Claudia...
Oranje vind ik niet zo mooi op haflingers, roze vind ik wel heel leuk! En ik heb nu een pad met de Amerikaanse vlag voor onder mijn westernzadel, dat staat ook leuk
Nice Daphne! Donkerblauw vind ik erg mooi staan, lichtblauw ook trouwens!
_Lot
Geplaatst: 26-02-15 16:08
Ik zit momenteel ook een beetje in een dip met rijden... Lola doet het allemaal braaf, ze draaft al veel rustiger dan eerst en er komt ook al een stukje ontspanning en ze doet haar hoofdje al lekker naar beneden. Maar ik heb gewoon zó het idee dat ik een tijdbom onder mijn kont heb... Als we aan het instappen zijn draaft ze de hele tijd uit zichzelf aan, dan zet ik haar stil gaat ze staan dribbelen en achteruit lopen. Als ze met draven braaf is doen we altijd nog een galopje, leg ik rustig mijn buitenbeen naar achter, trekt ze me toch een sprint... Lola is verder écht niet gemeen ofzo, ze zal nooit bokken, steigeren of dat soort rarigheid om me eraf te krijgen, maar ze is gewoon heel heftig. Als het goed is heb ik volgende week weer les, dus dat is wel fijn!
Oh wat een toffe verzameling Daphne!!!! En ook de collectie van Lara echt supermooi, vooral de lichtblauwe
Leuke westernoutfit
plutolover
Geplaatst: 26-02-15 17:14
Ik heb dit gafe setje. Helaas is de halster ondertussen overleden...
MAar miss dat ik hem opnieuw bestel.
Char_lotte: He dat is balen van je dipje. Ik weet zeker dat STanley vast wel zijn rustzelfe aan jou hafje wilt geven. Dan mag lola wel wat energie aan die van mij geven haha.
_Lot
Geplaatst: 26-02-15 17:33
Bedankt! Dat setje is leuk Willeke!! Haha jaa dat zou wel fijn zijn!
Ik heb ook een setje trouwens!
Rozeeeee
plutolover
Geplaatst: 26-02-15 17:36
Ik zou proberen morgen foto van stanley te plaatsen. Ga als goed is rijden. Eens zien of ik een fotograaf kan vinden haha
Lola staat echt leuk in western outfit ! En kan je probleem begrijpen , tara had ook zo'n periode. Denk dat ze de lente bijna kunnen ruiken :p heb toen na 2 weken zo te zijn haar eens 5 dagen elke dag na elkaar gereden en ook lekker geborsteld enz en kweet niet hoe het komt maar nu is ze terug rustig ..