Ben vandaag niet geweest. Stalgenootje had gekeken voor me en stuurden dat ze er zelf geen last van had maar dat het wel een lelijk plekkie was en gele korst met pus/etter eruit. Morgen even kijken hoe het eruit ziet en hoe en wat... Zal dan wel even een foto maken Zit op de rechterkant van haar hals...
Ja alleen ze gaat natuurlijk gelijk weer de kudde in en gelijk lekker rollen in het zand... Dus blijft natuurlijk vuil in komen maar morgen ook even een gewone zalf betadine halen om te smeren. Die is op heb alleen nog betadine shampoo.
shilady
Geplaatst: 13-11-11 21:07
Vandaag weer naar jade geweest hij is echt bol !
Mn schoonmoeder had mijn spijkerbroek in mn vriend zn kast gelegt nadat ze de was had gedaan. Trok mn vriend gister mijn broek aan Daar kwam die dus niet in
Hebben jullie al zin in ?????????
nts19
Geplaatst: 13-11-11 21:18
@sim0ne11: succes dan zeg! @marlis: ben ook wel benieuwd naar een foto.. en koelen en betadine is inderdaad goed! @shilady: lekker hoor weer bij jade geweest! wil graag weer is foto's zien van hem joh!
wij vieren het niet! Ik doe het wel samen met stalgenootje en beste vriend en dan een klein kadotje kopen! thuis doen we er niks aan met kerst nu dit jaar wel... normaal niet.
Lely haar oog is bijna over Alleen zit er nog best wat onder haar oog.. dus echt rond haar oog zit in haar haar.. weet iemand hoe ik dit kan schoonmaken? ik probeer met doekjes en water werkt niet.. wc doekjes werkte redelijk maar het zit er gewoon helemaal in.. staleigenaar zei warm water en dan proberen.. maar iemand nog ideeën?
Nou ik heb gedroomt dat we vannacht getrouwd zijn hahahaha Dat Kitzbi heel mooi was voor de foto. we hadden super groot feest.... whahahaha ja we zijn heel erg bezig met onze bruiloft hihiihih
Hahaha, wel een leuke droom. Ik had gedroomd dat peep al een wintervacht had terwijl ze geschoren is haha. Heel stom.
Pff ik ben bevroren nog steeds. Moesten om kwart voor tien in humanitas zijn in rotterdam/schiebroek voor een excursie. We kwamen pas half elf aan waren helemaal verkeerd gereden en bleken er gewoon 2x langs gereden te zijn. Zijn 2 uur ondewrweg geweest ofzo op de scooter brr. We waren ijsblokken. We hebben navigatie op ons telefoon maar beide zo blond om daar niet aan te denken haha.
Zo naar peepie maar autorijden mag anous doen voel heel me voeten niet meer.
harmony12
Geplaatst: 14-11-11 16:26
hee! ik zal even een verslag je maken haha!
vanochtend vroeg al naar het kliniek gegaan, denk kwart voor 9 al! ze stond gelukkig rustig in de trailer en ze liep er ook rustig op! daar aan gekomen, werden er buigproeven gedaan, op het harde en zacht etc, toen werden er foto's gemaakt, maar daarvoor kreeg ze een spuitje zodat ze wat rustiger werd.. haha ze viel haast om, zo apart gezicht, zo had ik dr nog nooit meegemaakt! maar gelukkig had ze geen spat of atrose of slijtage in de botten of iets in die richting.. de conclusie is dus dat ze niet geschikt is al rijpaard, en dat zal ze ook nooit worden, door haar lichte o benen in de achterhand , en slappeachterhand ( wat tevens niet getraind kan worden ) en wss komt het doordat er iest in de zenuwbaan niet goed zit, dit kwam echt als een klap aan, omdat we haar gekocht hadden als rijpaard..
@shilady jaa, we balen er ontzettend van..ja onze instructrice had dit al gezegt, dus mn ouders dachten dit al.. gelukkig kunnen we nu wel uitsluiten dat ze geen pijn heeft, en wel geschikt is als fokmerrie.. maarja, de verkoper van alexia heeft ons eingelijk bedrogen.. ze had dit nooit gezegt ofzo. en ik wil haar niet verkopen, denk dat ze gewoon op de wei mag blijven staan..
Wat vervelend Simone.... Das zeker een flinke domper als dit niet je doel met haar was. Maar als je haar als fokmerrie gaat gebruiken, wil je dan een ander paardje erbij als rijpaard? Of gaat dat niet?
Wat rot simone. Hebben jullie de mogelijkheid en financien voor nog een paard of zit dat er niet in? Ik zou me paard ook niet weg kunnen doen hoor.
Peep der wondje is super mooi, wel een hele vage dikke harde korst erop. Nu op de terug weg van ons wandeling, peep is tot nu toe braaf. Wel een paar keer moeten corrigeren omdat ze wou eten en weg trekken maar vorige keer ging ze bokken en stijgeren dus gaat weer de goede kant op!
harmony12
Geplaatst: 14-11-11 18:39
@djuulsie @marlis het probleem is dat we er al drie hebben en op de stal waar we staan er geen mogelijkheid meer is om er nog 1 bij te nemen.. financieel zou het wel kunnen, maar er is geen plek voor maar ik les elke week op een paard van mn instructrice en mag ook vaak paardje van mn stalbaas rijden, super leuk natuurlijk! maar het was niet de bedoeling eingelijk..
hmmm, jaa een pension, maar dat word dan 1200 in de maand, en met alexia en quinta doen we dan niks, en mn zus kijkt ook niet veel naar dr paard.. dus dat is best zonde van het geld.
Simone wat balen zeg! Respect dat je haar niet verkoopt!!
Marit staat weer met een dik achterbeen Daarnaast had ze weer bizar weinig kuil voor de avond..vorige week nog om meer gevraagd..1 dag gehad en nu nog minder dan daarvoor!!! Ben zo pissed!! Kreeg nog een mailtje van een staleigenaresse uit goeree dat ze een stal voor me vrij houd tot aan het weekend..zondag ga ik kijken! Ben erg benieuwd. http://link.marktplaats.nl/498625784 gaat om deze stal.
Peepsie haar wondje is weer mooi, dikke harde korst zit erop. Vandaag een stuk gewandeld met haar en ze was erg braaf. De vorige keer was het alleen maar bokken en stijgeren, dus gaat weer de goede kant op. Ze heeft het ook onwijs naar haar zin in de hit actief, vind de jaarlinger helemaal leuk en is vriendinnetjes met clover die ook om midden delfland heeft gestaan. Wat fototjes van peeps tijdens de wandeling en in de hit actief
Lekker nekkie zit erop he. zie der kijken naar de poown achter der haha
En nog wat foto's die ik van stalgenootje uit de hit heb gehad.. Erg leuk
knappe peeps ze ziet er goed vrolijk uit ze is echt op geknapt heerlijk paardje
Marlis
Geplaatst: 14-11-11 21:07
farahtjuh schreef:
knappe peeps ze ziet er goed vrolijk uit ze is echt op geknapt heerlijk paardje
Thanks Peeps heeft het ook echt onwijs naar haar zin en is in de hit goed op haar plek. Ze is ook veel rustiger geworden, met poetsen staat ze alleen maar te slapen
Jastiehorse: Vervelend zeg van het dikke been. En de stal ziet e goed uit, ga je zondag meerdere stallen bezoeken? En heb je het huisje al gezien?
Wij gaan zaterdag weer naar goeree, kyra bezoeken.