[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:29

Nou ze is ook gewoon vet mooi :P De andere is Wenner van joopiexx hier in het topic.

Maaruh me eigen verzorgertjes blijven wel bovenaan natuurlijk :+

Psies :) is super leuk en gezellig topic dit! En iedereen heeft goud waar hij van houd :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:52

even snel foto laten zien! <3 zo blij dat mijn stalgenootje die maakt! ben er trots op!
gister piet geweest jeej! was errug leuk maar ben wel kapot moe!
ik ga naar bed morgen weer werken ! probeer morgen weer ebetje actief te zijn hier!

Afbeelding

Afbeelding

& nog een pietenfoto!
Afbeelding

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 22:53

Meisjes, ik ben blij: Mijn mentuig dat ik via mp heb gekocht is binnen! en hij is mooi!
Dus ik ga van het voorjaar mijn poownie beleren samen met mn zusje! (die heeft dan een koetsiersdiploma en al redelijk menervaring) dus we beginnen niet als kippen zonder kop!

Whieeee Wenner hoort tot een favoriet :D Hij is ook best heel knap (en eigenwijs) :o
Heb m al 2 dagen niet gezien omdat ik 2 dagen van 8.00 tot 21.30 heb gewerkt dus dat is een beetje jammer.. Maarja morgen hoef k niet zo lang en daarna lekker weekend!

Leuke sneeuwfoto's heb ik voorbij zien komen!

Kim; welkom! Uit de buurt zie ik!

Liiisaaa

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:03

Hee allemaal! :)

Ben hieral een tijdje niet meer langsgeweest, maar ben ik nog steeds welkom? :)
Mis het geklets over de blondjes!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:05

Ah Wenner is inderdaad knap. :D Heb hem wel vaker zien langskomen op bokt ! Ookal zulke mooie manen! :D

En leuk hoor mennen! Lijkt me ontzettend gaaf om met Joy te doen, maar heb er helaas het geld en ervaring er niet voor!

Liekjje, wat doet jou haf me denken aan Joy 3 jaar geleden, toen had ze ook zulke korte manen en die uitstraling precies hetzelfde. :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:19

haha grapjurk! tuurlijk ben je nog welkom Lisa!!! :)

Psies :P m'n 2 bokt favo's in 1 topic :+ nu nog een bult foto's en Nalie's dag kan nie meer stuk ;)

ben erg benieuwd naar Wenner in z'n mentuig!! Wat me wel meteen te binnen schiet, hoe ga je dat doen met bit?? Heb je speciaal bit? of is ie helemaal over zijn 'bitvrees' (weet ff niet hoe ik het anders moet noemen) heen??

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:23

YES! :D

Ik ga wel even globaal wat terug lezen, ben ik weer even up-to-date! :))

Maar ik moet even zeggen, wat heeft Joy een prachtige bos manen! <3 Ik keek even in je profiel, dat is snel gegroeit zeg! :D Mag je trots op zijn! :))

En mooie sneeuwfoto's allemaal! :D

Jody wat gaaf dat je met Wenner gaat mennen!

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:25

Btw Nathalie, ik zag laatst dat je een nieuw barebackpad had, wat voor eentje is het? :D
Vond hem er echt heel lekkerzittend uitzien!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 23:43

Ow echt! Kan het bijna niet beschrijven.. GO DE LIJK is hij! zit als een huis, gevoel van steun als bij een zadel en gevoel van je paard als zonder zadel rijden. Echt elke cent dubbel en dwars waard!! Hij is gemaakt van Tempur (traag werkend schuim)
Is van Emiel Voest bbp de luxe http://www.emielvoest.nl/hst/e08m02v/em ... CF0059D08E

Aardje. Je ziet mijn achterwerk nog in de pad :+
Afbeelding

Marena (die had liggen modder worstellen)
Afbeelding

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 08:41

Ja die foto van Marena had ik gezien! :D
Ooh het ziet er ook zo heerlijk uit! :))

Zit er over te denken voor Nib ook eentje te halen, hij zit onmogelijk zonder zadel (rond&glad) en ik hoor zoveel positiefs over de bbp! :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 09:03

Liiisaaa schreef:
YES! :D

Ik ga wel even globaal wat terug lezen, ben ik weer even up-to-date! :))

Maar ik moet even zeggen, wat heeft Joy een prachtige bos manen! <3 Ik keek even in je profiel, dat is snel gegroeit zeg! :D Mag je trots op zijn! :))

En mooie sneeuwfoto's allemaal! :D

Jody wat gaaf dat je met Wenner gaat mennen!

Dankje! :D Ben er ook erg trots op, zeker omdat ze zomer eczeem heeft! Waar je nu gelukkig niks meer van merkt!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 09:14

Goede morgen dames,

In eens was de topic uit mijn "Eigen berichten" verdwenen, vreemd ...

Nou ik ga maar eens aan de slag ...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 09:20

wauwie kim, vette haf :D gaaaaafe manen hefet ze, idd niks van te zien dat ze exeem heeft.

Matador zijn benen zijn aan de binnekant op een heel klein plekje warm... Maar ze zijn over het hele achterbeen dik. Waarom ik hem niet weer terug zet in zijn oude stalletje? Omdat het hele gezeur dan weer opnieuw begind. Dan trapt hij daar weer de hele boel aan gort. Dat deed hij daar ook al, maar hij heeft nooit last gehad van dikke benen. Hij heeft toen ook gewoon een paar dagen tot rust moeten komen. En ik wil hem ook een beetje leren dat het niet erg is om te verhuizen. Hij kan Mara nu zien, en daar heeft hij volgens mij veel lol aan. Daar word hij iets rustiger onder. Ook een rede dat ik hem verhuist heb, is omdat hij nog gaat groeien, en in de toekomst is het stalletje waar hij in stond gewoon te klein voor hem (naar mijn mening, was hij dat nu al.) Dus tjah... Ik ga vandaag kijken, en als zijn benen nog dik zijn ga ik overleggen met mijn ouders wat te doen. Het is immers mijn vader en moeders paard, al zullen ze niet zomaar tegen mijn advies in gaan...

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:08

goede morgen allemaal

welkom allemaal :)

zo wat een prachtige heeft kim zeg mooi mooi <3 <3

tuurlijk ben je welkom lisa heb je al gemist hier zo ;)
alles goed met nib en zijn sterren ?

peelie nog steeds dik been van matador :(:)
nog wat gehoor voor een eventuele verzorger/ster ??

nou hier ligt sneeuw bah heb vamorgen helemaal een natte broek gekregen van de sneeuw
en dat alleen nog maar met fietsen :(
bah

straks effe met me collega's sinterklaas vieren lekker gezellig <:) :){
ben benieuwd wat ik krijg van 1 van mijn collega's hihi
nou ga nog effe verder werke :z

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:13

Ik heb nog een paar berichtjes gehad, maar ook veel van mensen die niet willen betalen... Tjah, dat is hun keuze, maar dat gaat het niet door. Wel heb ik die 2 meisjes van 13 aangeboden les te krijgen op Mara en dan later de mogenlijkheid dat ze in hun eentje gaan rijden. Maar dan krijgen ze 1 keer in de week omstebeurd les op Mara. Dat voden ze toch ook wel een goed idee :P Dus daar ga ik dit weekeind langs, en dan gaan we samen een contractje samenstellen en onderteken. Dus dat is wel heel erg leuk!

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:43

jammer ja peelie
maar dat is leuk beetje les en troetelen vind dat echt een super idee van jou ;)
een een contractje is ook mooi dat hun dat ook weten wat de bedoeling is ;)
ben erg benieuwd :D

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:55

Wat leuk voor je Peelie dat je nu 2 verzorgsters hebt, die ook nog aan je eisen voldoen. Wat is Joy een lekkerding zeg. En die manen zijn mooi geworden. Hoop dat het bij de mijne ook zo gaat.

Dit wordt even mijn laatste berichtje voor de komende 2 weken. Vertrek vanavond naar een vriendin om morgen naar Curacao te vliegen voor vakantie!!

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:11

@linn heel veel plezier in curacao ;)
neem je wat warmte mee als je terug komt??

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:15

Ik zit ook te twijfelen of ik een verzorgster zal nemen, het is soms wel handig en ik vind het leuk als iemand lekker met me paardje naar buiten gaat . maar ik vind het echt zooo moeilijk om een ander alleen met hem weg te laten gaan, eerste keren er wel bij natuurlijk maar toch. mijn haf staat lekker de hele dag ophet land/ 2 grote paddocks. dus als ik een dagje niet kan dan is dat niet hel erg super erg. maar het lijkt me soms wel handig zo af en toe als iemand anders hem voor me doet.

wat zijn voor jullie de redenen om er voor te laten betalen ?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:50

Voor mij, dat ik er van op aan kan dat ze ook daadwerkelijk komen. Op de laatste plaats beetje kosten drukking, maar dat is niet de hoofdzaak.

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:52

Ik heb een grote koffer bij en probeer daar wat zonnenschijn in te proppen op de terug reis dat we hier ook beter weer hebben.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 11:55

super linn ;)

tja geld vragen niet echt maar een keer voer of beetje mee betalen aan de ijzers dat vind ik wel fijn,
maar meestal die mensen die ik heb nemen wel koekjes mee of wortels tja dat scheelt voor mij weer in de kosten.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:41

Lisa, Ligt er wel aan wat voor bbp heb.. sommigen schuiven nog steeds wel.. Maar laat ik het zo zeggen, bij bbp's gaat duur koop is goed koop zeker op!! Die van mij ligt als een huis! en schuift helemaal niet :)

Mmm dan schiet het idd niet op om Mata weer terug te verhuizen.. Dan maar hopen dat ie niks kapot heeft geschopt in z'n benen en dat ie snel de rust weer vindt..
Leuk dat je met de meisjes aan de slag gaat :)

Veel plezier Lin :)

Ik ga snel naar me werk :)

:evaw:

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:15

jah ik zou het dan eventueel vragen zodat ik zeker weet dat ze goed met mijn spullen om gaan. mocht ze iets aan keer kapot maken, ( wat bij iedereen wel eens gebeurd) heb ik geld kunnen sparen om nieuwe te spullen te kopen zonder gezeik dat hun het moeten betalen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:19

Ik heb een poosje ook les gegeven enzo, en dat vond ik heeeeel erg leuk om te doen. Alleen die gene is gestopt met lessen (deed het altijd gratis) en heeft haar paard verhuisd naar Almere. Die zie ik dus ook nooit meer...

Nath... Ik hoop ook dat hij niks raar heeft, maar op dit moment ben ik helemaal niet zeker. Het vreemde is, dat het er uit ziet als stalbenen, maar dat is het zeker niet. Hij loopt ook niet kreupel. Hij heeft over zijn hele achterbenen vocht zitten. Dus scannen of een foto maken is op dit moment heel moeilijk. Door de vochtophoping zal het lastig te zien zijn. En zijn benen zijn maar op een klein plekje warm. En dat is aan de binnekant. Aan de buitenkant zijn zijn benen niet warm. Ik ben benieuwd hoe hij er vandaag bij staat. Ik ga gelijk na school, ik ben half 3 uit. Daarna kan ik mijn ouders inlichten en desnoots een DA regelen...