Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stravero schreef:Ik vind deze mooier en denk ik beter, dan die die je hiervoor neerzette!!
Peelie schreef:hihi dikkie dik
Wat zonde van de palham op de foto. Vind ik er altijd zo... tjah k weet niet... streng.
Ik vind het er zo streng uit zien...
Arweyn schreef:Peelie schreef:hihi dikkie dik
Wat zonde van de palham op de foto. Vind ik er altijd zo... tjah k weet niet... streng.
Jah, ik weet het. Maar ik ga hem proberen met een gewoon trensbitje te rijden(ik heb het al gedaan en heb er een trauma aan over gehouden) Hij wil niet luisteren zonder pelham. Ofja luisteren. Als hij de pelham niet inheeft, heeft hij het niet door dat iemand op hem zit...Dan gaat ie er vandoor xD
Hinke schreef:Even een ego-berichtje (ga zo alles bijlezen hoor!): mijn allereerste priveles ging GEWELDIG! Ik ben zo blijZe liep zo goed aan het eind en zat er zelf ook beter op. Ga wss nog een poosje door met deze lessen
![]()
Nu ff bijlezen..
muppetmayo schreef:De reis met trailer ging voorspoedig. Daar aangekomen liep Kebab eigenlijk zo mee naar de trailer, en zo op de trailer. Vastgezet, en toen had hij zoiets van hey maar dit is niet tof, boos trappelen met zn voorbeentje hihi. Totdat hij het hooi voor zich zag, en is toen braaf gaan eten.
Paspoortje enzo gekregen, nog een contractje getekend dat hun de 1e zijn die ik bel mocht hij ooit weggaan, en gaan rijden. We hebben hem de hele weg niet gehoord! Zelfs toen we even zijn gestopt bij het tankstation om iets te eten te halen, en we even door het kiertje bij het zeiltje keken, niks aan het handje.
Eenmaal op bestemming Daimy uit de groep gehaald, en in het achterland gezet, snel gevolgd door Kebab. Ze hebben 10 minuutjes rondjes achter elkaar aangerend. Nouja, Daims vooral achter kebab aan. Hij vond hem reuze interessant!
Na ongeveer een kwartiertje stonden ze rustig naast elkaar te eten. En ik ben helemaal blij hihi.
Volgens mij is het een match
muppetmayo schreef:Zal ik maar even een verslagje tikkenFoto's komen er aan!
We gingen iets later weg dan gepland, want zoals jullie misschien wel gehoord hebben lag er olie op het wegdek van de a20. Ik was 1 van de 1e auto's die erachter kwam.. Er stond een groepje auto's compleet met politie langs de vluchtstrook. Dus ik denk nog, goh, kettingbotsing.
Voor me gaat het mis met 2 auto's, ik zie het mis gaan dus ik rem... en ik rem dus niet maar glij door! Nog een keer remmen, en nog een keer en nog een keer..... Geen reactie, alleen de abs aan.. Ik in een fractie mn alarmlichten aan weten te doen, op 1 of andere manier mn auto toch nog op de baan ernaast gekregen, wat echt precies pastte (lang leve de slipcursus van laatst) en ik zie zo mn achterligger op mijn voorganger van net knallen. Ff shakeydus eventjes mn tuut langs de kant gezet.
De reis met trailer ging voorspoedig. Daar aangekomen liep Kebab eigenlijk zo mee naar de trailer, en zo op de trailer. Vastgezet, en toen had hij zoiets van hey maar dit is niet tof, boos trappelen met zn voorbeentje hihi. Totdat hij het hooi voor zich zag, en is toen braaf gaan eten.
Paspoortje enzo gekregen, nog een contractje getekend dat hun de 1e zijn die ik bel mocht hij ooit weggaan, en gaan rijden. We hebben hem de hele weg niet gehoord! Zelfs toen we even zijn gestopt bij het tankstation om iets te eten te halen, en we even door het kiertje bij het zeiltje keken, niks aan het handje.
Eenmaal op bestemming Daimy uit de groep gehaald, en in het achterland gezet, snel gevolgd door Kebab. Ze hebben 10 minuutjes rondjes achter elkaar aangerend. Nouja, Daims vooral achter kebab aan. Hij vond hem reuze interessant!
Na ongeveer een kwartiertje stonden ze rustig naast elkaar te eten. En ik ben helemaal blij hihi.
Volgens mij is het een match
Hinke wat fijn
Citaat:Dat is super voor je! Ik was ook blij eerste priveles
Liep eindelijk eens hoe ik wou
Ken je gevoel dus
Ja als je de lessen fijn vind, zeker doorgaan dan
Freya schreef:Peelie schreef:heeft een van jullie hoefschoenen voor jullie paard?
Yep, maar vraag me niet wat voor merk het is.
Ik gebuikte ze toen Donna gevoelig liep op het verharde. En nu soms als we gaan wandelen ( nu niet vanwege Wahida ) als haar voetjes weer eens brokkelen, maar dat gebeurt gelukkig niet vaak.
@ Hinke,
Toen ik er afgedonderd ben, ben ik vlak op me rug terecht gekomen, echt een koprol gemaakt. En in die periode ook hard en zwaar werk voor een 16 jarige in de paardenbranch en dat heeft de das om gedaan, had ik gewoon rustig aan gedaan na de val was het niet zo ver gekomen. Had er niet veel last van maar door het karten is het weer terug gekomen zegmaar , alleen wel erger.
Welke BP ik heb geen idee, ik heb ook een kindermaat XL, 4 jaar geleden gekocht bij Divoza, maar dat ding is zo stug en ik vind het onzin om een nieuwe te kopen als deze nog goed is, dus doe hem braaf om met de crossen en springwedstrijden. En verder als ik op een paard stap wat gek kan doen, als hij daar om bekend staat.
Maar ja ben vorig jaar ook van me eigen knollie afgedonderd. ( Voor het karten dat wel )
Peelie schreef:ja, die bedoel ik...
Maar ik denk dat ik voor Easy boots ga..
want ik hoor dat die marquis hoefschoenen niet zo goed zijn...
welke hoefschoenen heb jij?