Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stravero schreef:@ Paulien: Mijne heeft ook hele goede hoeven volgens mijn hoefsmid (brokkelen ook nooit enz.) alleen heeft hij ze echt nodig voor gras-concoursen en omdat ik heel vaak over straat ga i.v.m. geen geschikte bak bij onze stal, en hij staat natuurlijk voor de wagen!!
Madeira_ schreef:Stravero schreef:@ Paulien: Mijne heeft ook hele goede hoeven volgens mijn hoefsmid (brokkelen ook nooit enz.) alleen heeft hij ze echt nodig voor gras-concoursen en omdat ik heel vaak over straat ga i.v.m. geen geschikte bak bij onze stal, en hij staat natuurlijk voor de wagen!!
Ik bedoelde meer, ik doe ook geen wedstrijden en loop ook haast nooit over straat (alleen oversteken als ik naar het bos ga), dus is het ook niet nodigsnap je?
Flurk schreef:Peelie schreef:Mara word beleerd voor de kar, dat is ook een rede dat ik hoefschoenen wil voor haar.
Ik weer ook niet of ze met schoenen mogen starten. Ik zal eens even kijken...
Je kan wel in bepaalde merken schoenen kalkoenen er in draaien. Dat is ook wat ik wil.
Nu ff kijken of je er mee mag starten...
Ww loopt ook op blote voeten voor de kar dus het is mogelijk.
Je moet alleen goed opletten wat je doet.
Peelie schreef:Het is niet dat mara niet met blote voeten voor de kar kan. Het is meer dat ze zo gevoelig is op haar voorhoeven op het harde, maar ik wil voor die paar keer dat ze op het asvalt loopt geen ijzers onder laten slaan. Dat vind ik onzin. Ik wil het uberhaubt niet...