o0valerie0o schreef:ik krijg maandag hv polo dekje voor m'n verjaardag
cool!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
o0valerie0o schreef:ik krijg maandag hv polo dekje voor m'n verjaardag
Monica_86 schreef:uhuhvind em super
en jah die hv polo, thanx to me![]()
hahaha
hoop dat dat gaat lukken, is super dekje
o0valerie0o schreef:Ik ben zo trots op deze foto.mijn houding is slecht omdat ik naar voren zit en m'n benen optrek maar ik was zo bezig om te blijven zitten![]()
hij loopt nageefelijk in galop, de rechtergalop die hij heel erg moeilijk vond en hij sprong in 1x aan
suusiejj schreef:uit gezelligheid doe je dat wel, dit is het zelfde als we jou foto's negeren
dus zou ik het ook ff doen,leuke haf niet zo me type.. jammer dat zn manen zo dun zijn
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:ik heb al weer een vraagje [ wat een zijkert ben ik toch ook he, ]
bij sommige meiden in het profiel zie je van die foto's met en rand eromheen ik snap dat dat dan bewerkt is , maar met welk progamma gaat dat? of weten jullie dat niet?
kom je hier nou alleen om zulkse dingen te vragen
Naomi_Haffie schreef:haha,nee hoor , maar ik was nu met foto's en die filmpjes bezig, ik ben nu nog steeds niet achter hoe ik filmpje kan uplouden
Naomi_Haffie schreef:haha,nee hoor , maar ik was nu met foto's en die filmpjes bezig, ik ben nu nog steeds niet achter hoe ik filmpje kan uplouden
Monica_86 schreef:ik ben zo weer terugtosso
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:ik ben zo weer terugtosso
is u geraaie
Marjolein_18 schreef:Gelukkig ieder zijn eigen mening over zijn/haar Haf.
suusiejj schreef:Marjolein_18 schreef:Gelukkig ieder zijn eigen mening over zijn/haar Haf.
blij van
Ierepier schreef:Hee!
Ik ben ook een Haf-freak, want ik ben stapel op m'n nieuwe Haffie Anouk!
Vandaag net opgehaald [zie onderschrift].