Kan ik mij en mijn gouden paardje weer melden? Was begin vorig schooljaar erg druk en had bijna geen tijd meer, maar nu ik weer wat meer tijd heb kan ik weer meepraten
Tuurlijk mag dat ! Stel jezelf en je pony anders nog even voor ? ^^
Balou_k
Geplaatst: 23-02-15 14:22
Mag ik mij melden in dit topic?
Ik heb sinds 15 februari niet een maar twee haflingers!
mignonne2403
Geplaatst: 23-02-15 14:38
Oh heb stiekem je topics gevolgd wat een dotjes zijn het! Maargoed, Ik ben Mignonne, 15 jaar ( niet lang meer ) en ik heb een 3 jarige, dit jaar 4 wordende, haflinger ruin( alhoewel hij dat zich niet altijd herinderd....) Hij is echt een schat, maar kan ook echt een draak zijn. Hij heeft zo zijn streken maar hij is toch echt mijn lieverd. Ik heb hem nu 10 maanden. * Standing Dutchman ( Dutchie) * V: Standing Ovation *M: Matinique *1.53 M * Geboren op 10-06-2011 De knappe man in kwestie:
Daphne 22 jaar, ik loop nu 640 uur stage en dan heb ik mijn diploma juridisch medewerker MBO 4.
Ik dus een haflinger merrie Rozina van de Rijsdijk (Notaris x Windspiel) van 17 mei 2011 en een haflinger merrie baby Rozina's Belle (Nanos x Notaris) 15 februari 2015.
Roos heb ik vorig jaar enkele keren gereden en ik ben van plan haar over enkele maanden terug op te pakken!
Ik wil ook met beide naar de keuring dit jaar, maar eerst maar zorgen voor papieren voor de kleine dame!
Welkom meiden, gave hafjes hebben jullie & dat veulentje met die roze deken
[***] had vandaag besloten die geen deken meer wilde hij lag heel in het land... Dus zeik nat.. maar een nieuwe gekocht, een roze haha
En Met [***] had ik vandaag prive les het knappe paardje leert nu steeds beter dat hij niet onder me vandaag hoeft te rennen... Nu pak meneer alleen af en toe het bit vast, fijnnn , NOT! Effe ook een oude foto van hem van paar weekjes terug in de sneeuw haha