Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kim14 schreef:Nee, Noraly heeft eigenlijk altijd op ijzers gestaan, maar heeft best slechte hoeven. Dus wil me er nog wel in gaan verdiepen, heb haar namelijk liever blootvoets lopen.
Freya schreef:@ Hinke. Ik mocht eerst niet rijden, maar na me fysio ( welke in juni gestopt is ) en na overleg met me huisarts mag ik alles doen wat god verboden heeft, hahaha, nee zonder gekheid, ik mag alles doen, als ik maar naar me lichaam luister. Wat op neer komt dat als ik een verkeerde beweging maak dat ik soms een paar dagen uitgeschakeld ben.
Maar met lopen gaat het steeds beter, lijkt wel of dan me rug weer recht getrokken wordt.
Als ik te lang gebukt sta, kom ik bijna niet meer overeind, maar ach, je leert er mee leven.
Ik heb toen ik 16 was gewerkt in de paardenbranch , en ben toen goed van een paard gekletterd, daar is de beginbasis van me rugklachten aangelegt. En vorig jaar met karten op me werk is het alleen maar verergerd. Maar me knolhobbelen op geven, nee daar wil ik nog niet over nadenken. zolang ik goed aan me houding denk gaat het goed.
Jeetje mijn berichtjes worden steeds langer geloof ik. Moet toch maar weer vaker in topic komen. Of alles afkorten,, maar dan gaan jullie het denk ik niet meer begrijpen.
Peelie schreef:Mara word beleerd voor de kar, dat is ook een rede dat ik hoefschoenen wil voor haar.
Ik weer ook niet of ze met schoenen mogen starten. Ik zal eens even kijken...
Je kan wel in bepaalde merken schoenen kalkoenen er in draaien. Dat is ook wat ik wil.
Nu ff kijken of je er mee mag starten...
Citaat:Leuk tuigje en leuke pony
p.s broek kan nog hoger hangt iets aan de lage kant zou theoretisch onder de billen kunnen schieten nu en benen onderuit schoffelen
joopiexx schreef:Ik ben al lekker vrij van mn werk, want het was zo rustig!
Dus dat is niet verkeerd, alleen is het vet oliebol hier, dus een lekker buitenritje zit er niet in!
Avalon_ schreef:Misschien een stomme vraag, maar wat voor maat shabrak hebben jullie op je haflinger liggen met dressuurzadel?
Freya schreef:Die draag ik alleen als ik ga springen en hem verplicht om moet doen. Ik kan me gewoon niet meer normaal bewegen met zón ding om. Net als een cap, ook alleen op als ik ga springen of buiten ga rijden, en het liefst helemaal niet. Ik weet het is is slecht en dom, maar krijg altijd hoofdpijn van iets op me hoofd.
Maar ben wel voorzichtiger geworden hoor, sinds ander half jaar. Stap niet meer op elk paard.
Peelie schreef:heeft een van jullie hoefschoenen voor jullie paard?
Kim14 schreef:Jeetje wat een onzin dat het niet mag op wedstrijden..
Dan gaan ze van die regels maken over het paardenwelzijn van gecoupeerde staarten, maar hoefschoenen mag dan weer niet.?
Kim14 schreef:En laat ik dan net niet kunnen springen met Noraly, wil namelijk graag mijn eigen leven sparen.
Pff raar gedoe, Misschien kun je de KNHS mailen?

In zn manen losse staartjes zodat ze niet in de klit raken en in zn staart 4 elastiekjes, van boven naar beneden, zodat hij bij elkaar blijft en niet gaat klitten. Aeris @ bokt komt foto's maken van ons.
Stravero schreef:Goedenavond
Ik heb vandaag voor 't eerst in de bak gereden met Bob. En hij deed het super. Heb galop en al kunnen doen, morgenochtend fotoshoot. Hij is er al helemaal klaar voor: schone manen, schone staart, schone stal![]()
In zn manen losse staartjes zodat ze niet in de klit raken en in zn staart 4 elastiekjes, van boven naar beneden, zodat hij bij elkaar blijft en niet gaat klitten. Aeris @ bokt komt foto's maken van ons.

Peelie schreef:Mara word beleerd voor de kar, dat is ook een rede dat ik hoefschoenen wil voor haar.
Ik weer ook niet of ze met schoenen mogen starten. Ik zal eens even kijken...
Je kan wel in bepaalde merken schoenen kalkoenen er in draaien. Dat is ook wat ik wil.
Nu ff kijken of je er mee mag starten...