Nienke_17 schreef:@ Dlientjuh was is Jive een ontzettend lekker ding zeg, heb even in je profiel gespiekt.. Mooi gebouwd!
danku

maar op deze fotos zie je hem nog lang niet helemaal goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nienke_17 schreef:@ Dlientjuh was is Jive een ontzettend lekker ding zeg, heb even in je profiel gespiekt.. Mooi gebouwd!

Monica_86 schreef:ik ga ff gtst verder kijken tosso
weer een pagina erbij
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:hooww.. weet iemand mischien iets tegen ruwe handen?? Je ziet het gewoon helemaal ruw zijn, is echt niet normaal!! en al die cremetjes helpen niet doe ik vaak genoeg
zeker door de kauw?? ik heb vaak schrale knokkels![]()
Zo min mogelijk wassen is het advies van de dokter(ik was best vaak mn handen xD )
En zo goed mogelijk vet houden
dlientjuh schreef:kauw is toch me ou??![]()
HAFxGEK schreef:http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=10983
mijn soort van instructrice die toen maar niet kwam opdagen en niet reageerde op mijn e-mails/sms-jes en kijk haar onderschrift!!!! RAAR!!
Babsie_Flash schreef:HAFxGEK schreef:http://www.bokt.nl/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=10983
mijn soort van instructrice die toen maar niet kwam opdagen en niet reageerde op mijn e-mails/sms-jes en kijk haar onderschrift!!!! RAAR!!
L*llig!
Anseltje schreef:251weer een pagina erbij

HAFxGEK schreef:hooww.. weet iemand mischien iets tegen ruwe handen?? Je ziet het gewoon helemaal ruw zijn, is echt niet normaal!! en al die cremetjes helpen niet doe ik vaak genoeg
Ticcie schreef:Atlantic heeft ook wel een mooie papa..(Liz Artmann..)
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Wat ik zo sneu vind he. (het zal wel helemaal niet sneu zijn maargoed)
In de pauze, looptie wel met aantal gasten maar ik zie 'm BIJNA nooit praten of lol hebben ofzo.
Ik zat vanochtend in het A-treum, en hij zat vlakbij me aan een grote tafel, en daar zaten nog een stuk of 8/9(?) jongens, en hij zat gewoon écht bijna helemaal buiten het groepje met een oordopje in ze oor.
weet hij al dat hij een geheime aanbidder heeft
) over ze hoofd en wiltie door niemand meer gezien worden. 
TjelleBieb schreef:Hay btw.
Babsie_Flash schreef:even wezen Hyven en jullie gestalkt met berichtjes

Babsie_Flash schreef:even wezen Hyven en jullie gestalkt met berichtjes
maar nu wel!