Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:Contra vind de mijne heel moeilijk, hij blijft wel in galop, maar gaat na buiten kijken ipv na binnen.
Daarom start ik het ook nog niet. Heb 5-19 en 26 maart wedstrijd
die van 5 maart is even om weer in te komen. Gewoon even voor de lol en uitproberen hoe het gaat op me bit.
Mjoor schreef:plutolover schreef:Contra vind de mijne heel moeilijk, hij blijft wel in galop, maar gaat na buiten kijken ipv na binnen.
Daarom start ik het ook nog niet. Heb 5-19 en 26 maart wedstrijd
die van 5 maart is even om weer in te komen. Gewoon even voor de lol en uitproberen hoe het gaat op me bit.
Maar dat is ook de bedoeling van contra, je paard moet dan in de wending naar buiten kijken.
Mjoor schreef:plutolover: je kunt tegenwoordig ook flexibel starten, dan start je een keer M1, kijk je gewoon hoe het gaat.. Gaat het niet goed dan blijf je nog even in de L2, gaat het best lekker dan start je verder nog M1. Zolang je nog geen 5 winstpunten hebt in de M1, mag je nog L2 startenVolgens mij moet je wel 10 winstpunten in de L2 hebben om flexibel te mogen starten, maar dat weet ik niet 100% zeker
.
Voor je zonder-zweep-training zou je tijdens je training je zweep ergens langs de kant kunnen leggen en hem er alleen bij pakken als je hem echt nodig hebt. Soms het ook gewoon aanwennen om altijd met zweep op te stappen
Ziet er relaxed uit zo op de foto's Silby!