Ik ben blij! De groep waarin Wes staat (6 paarden), staat nu in een soort groot kaal weiland die momenteel erg drassig is. De paarden kunnen daar niet echt lekker in lopen en kunnen hun energie dus niet goed kwijt. Ze staan met zijn allen bij de ruif, want daar liggen betonnen platen omheen en dat is wat droger voor ze. Maar ja, dat gaat niet altijd goed met zijn allen en dan gaat er nog wel eens een deken stuk Nu kregen we een groepsapp van de staleigenaar dat hij wil gaan investeren om van dat drassige weiland meerdere paddocks te maken, elk voor 2 paarden. Ze gaan het dan helemaal uitgraven en er komt wit zand. Ook komt er in elke paddock een automatische drinkbak en een hooiruif. Hij rekent er geen extra stalhuur voor, op voorwaarde dat iedereen zijn eigen paddock schoon houdt. Prima! Echt een fijne oplossing zo
Ik heb vanmiddag voor het eerst sinds een tijdje weer met Wes in de bak gereden. Ging goed! Wes had wel veel energie en dat was te merken, maar hij deed braaf wat ik vroeg en op het laatst liep hij mooi ontspannen
Jammer Naomi dat je even gaat stoppen met wedstrijden. Mooie setjes heb je! Lara, ziet er goed uit . Spannend Willeke. ApolloPaard: Leuke foto. Marrit: Mooi plaatje . Westhof: Wat fijn en van harte gefeliciteerd .
Hier weer een berichtje van mij. Wat is het heeeerlijk weer . Morgen maar een rondje naar buiten denk ik! Dinsdag een proefgerichte training gehad. Je rijd dan een proef, vervolgens helpt de jury je met bepaalde punten en je krijgt een ingevuld protocol. Dit was de eerste keer op ander terrein en heb 186 punten gereden! Nu snel opgeven voor m'n officiële debuut. Ze was echt super braaf.
Vandaag eindelijk nog eens genoten van mijn pony. Al een week dat ze echt nerveus is en vandaag in de buitenpiste gereden in het zonnetje. Eerste 10min was ze wel nog gestrest maar daarna niet meer ze heeft wel altijd liever in de buitepiste gereden
cheidie
Geplaatst: 14-02-15 17:38
Fijn Lara , dat het al beter ging! En mijn debuut is nog niet gepland... Hier een fotootje van vandaag: Wat een heerlijk weer
De mensen die een pb hebben gehad, het is gelukt =D ik ben weer helemaal gelukkig en happy alleen wil ik het nog steeds niet op het internet zetten haha
Westhof
Geplaatst: 15-02-15 19:32
Nog bedankt voor alle felicitaties Heb een leuke verjaardag gehad. Heb o.a. een gehaakte mini-Wes knuffel van mijn tante gekregen, super leuk
Wat goed Christa Fijn dat Heidi zo braaf was. Leuke foto ook!
Wat fijn dat het beter gaat Lara
Wat een heerlijk weer zeg! Heb vanmiddag nog met Wes in de bak gereden. Hij was echt heel braaf en heeft echt fijn gelopen Een kleine fotospam van vanmiddag...
Net gepoetst
Voor het rijden
Lekker gezweet
xLaraaj
Geplaatst: 17-02-15 17:12
Wes is zo'n leuke pony he ! Je moet eens rijfoto's laten maken !
Hé hé jongens ik ben zo opgelucht nu kan ik jullie eindelijk vertellen dat me kleine topper weer terug is. Het hele verhaal wil ik niet openbaar zetten daar mag je me een pb voor sturen als je die wil hebben =)