We zijn over de helft van de tweede topic
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
muppetmayo schreef:Is idd een goede oefening. En het gaat gewoon goedkomen
Ik ga hem morgen met een trailer halen. Waarschijnlijk vervoeren we hem los.
Ze hadden bij van Rijs helemaal niet zoveel! Wilde een penny halster maar die hadden ze niet. Wel 1 regenboog kleurtjes halster, maar die was niet verstelbaar en die leek me wel heel erg mini
Denk wel dat je dan voorzichtig moet rijden anders rolt kebab strak van voren naar achteren in de trailer

Freya schreef:@ muppet, ja ik wordt er niet goed van, moet 8 sept. maar het ziekenhuis , dan gaan ze verder kijken, hernia is het niet, daar heb ik teveel kracht voor in me benen.
Na een tijdje lopen gaat het wel weer, het enige wat ik weet is dat er twee wervels scheeft zitten en de gelkussentjes tussen me wervels, onderin me rug, waar die twee scheef zitten erg dun is geworden, en dat veroorzaakt de pijn. We wachten maar af.
Maar wel spannend, ik ving op dat je morgen Kebab gaat halen ?
Of heb ik het mis.
monique1983 schreef:spanend nathalie zal vast leuk zijn
hoe gaat het trouwens met de kleine vent
vandaag na de ruiterzaak geweest
ging voor lederollie en kwam thuis met en hv pollo setje whahaaha ook wel met de lederollie maar ja dan zie je weer wat

Gewoon een voorbeeld tuig foto
Flurk schreef:monique1983 schreef:spanend nathalie zal vast leuk zijn
hoe gaat het trouwens met de kleine vent
vandaag na de ruiterzaak geweest
ging voor lederollie en kwam thuis met en hv pollo setje whahaaha ook wel met de lederollie maar ja dan zie je weer wat
Haha ik kocht van de week ook zo'n setje en heb je een bruine tas of een blauwe gekozen?