Hilde_q schreef:ja ik heb er echt zin in
volgens mij ben ik de enige die jullie nog nooit heeft gemeet![]()
Ik heb alleen Moon en Tjel gemeet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Hee suus kan je nog ff een jongen voor me neerknallen?
* kijkt naar dr kogels*
nog 5 moet lukn
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Hee suus kan je nog ff een jongen voor me neerknallen?
* kijkt naar dr kogels*
nog 5 moet lukn
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:ja ik heb er echt zin in
Ik heb alleen Moon en Tjel gemeet.
Wentos schreef:ja, suus, we hebben ook een pannekoeken rit.. krijg je pannenkoeken na die tijd en met de oliebollen rit worden er ook oliebollen gebakken..
Wentos schreef:@ hilde: ik heb ook nog nooit iemand irl gezien van dit topic hoor..
Wentos schreef:ja, suus, we hebben ook een pannekoeken rit.. krijg je pannenkoeken na die tijd en met de oliebollen rit worden er ook oliebollen gebakken..
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:ja ik heb er echt zin in
Not true. ik heb ook nog nooit gemeet, geen tijd, of ineens stinkmodder gevoel, ben beetje onzeker met mensen rl zien soms
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:ja ik heb er echt zin in
Not true. ik heb ook nog nooit gemeet, geen tijd, of ineens kloten gevoel, ben beetje onzeker met mensen rl zien soms
lotteluvah schreef:Wentos schreef:ja, suus, we hebben ook een pannekoeken rit.. krijg je pannenkoeken na die tijd en met de oliebollen rit worden er ook oliebollen gebakken..
Ik krijg nu ontzettend zin in oliebollen.
lotteluvah schreef:Wij zijn net zo knetter als jou hoor.
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Wij zijn net zo knetter als jou hoor.
Hoop ik toch hahaha alleen ik praat niet meer 100 uit over alleen paarden![]()
banketstaaf ook over 1000 andere dingen
Hilde_q schreef:daar benk dus bang voor dat er ''pijnlijke '' stiltes komenmaar als ik kijk hoe we nu aan het racen zijn
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:daar benk dus bang voor dat er ''pijnlijke '' stiltes komenmaar als ik kijk hoe we nu aan het racen zijn
Daar was ik in het begin ook bang voor, maar je raced zo door hoor.
Hilde_q schreef:We racen weer