kekaro schreef:niemand neemt ze ook van je af, anders dan ga jij gewoon weg met hun (naar polen ofzow
)
hahha daar gaan we weer met Polen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:niemand neemt ze ook van je af, anders dan ga jij gewoon weg met hun (naar polen ofzow
)
TjelleBieb schreef:Brengen ze ze maar voor 1 dag naar mij, laat ik ze castreren en steraliseren, en breng ik ze gewoon weer terug.
Gaa'k ook gelijk Suus meeten, owjee dat komt nooit goed.
)
Hilde_q schreef:kekaro schreef:niemand neemt ze ook van je af, anders dan ga jij gewoon weg met hun (naar polen ofzow
)
hahha daar gaan we weer met Polen
suusiejj schreef:TjelleBieb schreef:Brengen ze ze maar voor 1 dag naar mij, laat ik ze castreren en steraliseren, en breng ik ze gewoon weer terug.
Gaa'k ook gelijk Suus meeten, owjee dat komt nooit goed.
JIJ gaat ze helpen ? is dat save ?dan mag het
Hilde_q schreef:Suus alsk eerlijk mag zijn zou ik dat Tjel niet toevertrouwen. Denk dat die van hun ook op sterk water komen
TjelleBieb schreef:Moehahaha!
Nee, is niet save..
Ik LAAT ze helepe door een dierenarts.
Hilde_q schreef:hebben jullie eigenlijk zin om binnen kort iets te gaan doen met zen allen ?![]()
Missschien een hele stomme vraag
Naomi_Haffie schreef:HOIH OI
suusiejj schreef:Hilde_q schreef:hebben jullie eigenlijk zin om binnen kort iets te gaan doen met zen allen ?![]()
hebben we altijd maar komt nooit wat van ;D
Naomi_Haffie schreef:het lijk me ook wel leuk om wat af te spreken, maar we wonen allemaal zo super ver weg
Hilde_q schreef:welke? ik denk dat ik scheel ben
Naomi_Haffie schreef:maar wat zou je dan willen doen?
Hilde_q schreef:hebben jullie eigenlijk zin om binnen kort iets te gaan doen met zen allen ?![]()
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:maar wat zou je dan willen doen?
tikkertje weet ik veel