wat een ontzettende leuke en grappige foto's zijn er weer geplaatst....tja en die laatste zou er toch maar een DNA testje van laten maken. wel een hele leuke pony!!!
_Bitje_
Geplaatst: 27-07-10 22:03
Bo vandaag
E_Nalanta
Geplaatst: 27-07-10 22:07
Prachtige haflinger!
Gisteren lekker met Shilas gespeeld!
Lanita
Geplaatst: 27-07-10 22:25
Shilas is gaaf.
Haf_sjakie, je zit op het verkeerd been, viel me even op
Leslie90
Geplaatst: 27-07-10 23:47
Haha Max is een bont Hafje (haflinger x tinker) maar voor mij is hij een Haflinger, zeg nou zelf? Waar lijkt hij het meeste op
Hier als veulentje bij mama, en papa staat erachter
ik heb een verzorg haflinger. na 5 jaar leuke ritten gemaakt en hij is 23 jaar en hij mag geen lange ritten meer maken vanwege peesblessure en kreupel lopen geniet hij nu van zijn oude dag en 2 keer per maand een stapritje waar hij nog lekker vangeniet zo is tegenwoordig zijn rijstijl
Luna gister (met haar inmiddels zwarte ipv baby roze halster )
Leslie90
Geplaatst: 28-07-10 20:06
Bedankt voor de leuke reacties iedereen
Wat heeft Luna een hoog knuffel gehalte en ze heeft haar halster wel mooi 'gepimpt' hoor
Hier nog een foto'tje van Max bij de fokker, samen met mama en zijn jongere zusje, voor de geïnteresseerde: er is een vrouwlijke 2e Max Ik kan niet wachten om hem op te halen..
Goed laat alle haffies maar op stal staan voortaan, want Timo gaat er met alle prijzen vandoor Kanonnen wat kan die lopen zeg pff.. Hopen dat je het er onder het zadel ook uit weet te krijgen!!!! Plaatje!