Oeh Sanne dan zijn we samen kreupel Na die 3,5 uur rijden heb ik kontpijn, wil je niet weten joh xd Heb nog nooit zo lang in t zadel gezeten XD Gaat wat worden met kamp, dan moeten we de hele dag rijden o.o
_Sanne
Geplaatst: 06-04-14 23:56
Zooo avatar veranderd Had m'n andere niet meer op computer staan, dus even snel een nieuwe gemaakt!
Sorry jongens, ik geloof dat ik nooit meer bij kom. Ik begin dus maar op pagina 24
Fijn faith ! Haha, leuk tamara, maar wel nog even minimaal 6 weken geduld hebben Proficiat met je poown noa! leuk dat je wedstrijden wlt gaan rijden! Pas maar op Tamara, wedstrijden rijden is verslavend Ik ga dadelijk even op dat topic reageren kim! ziet er goed uit PeerAppel (hoe heet je nog eens?) ik doe het je echt niet na! Jammer Noa Leuk tamara! Andor heeft echt zijn pretkopje op Wow, geweldig kim! Dat wilde ik ook ooit nog eens doen met mijn pony Leuk om te horen tamara! Fijn dat het zoveel beter gaat tegenwoordig, misschien word hij toch ooit nog eens verstandig Leuk lotje! Welkom! KLeuke avatar Sanne
Klinkt als een mooie rit, Tamara! Welkom Lotje! Ooooh, leuke nieuwe avatar Sanne! Zo herken ik je ook eindelijk weer. Deborah, ik heet Pernille. Is ook wel een lastige naam
Ik krijg al nieuwschierige PB'tjes dus ik zal jullie ook maar even bijpraten. Mijn binnenband is gescheurd of afgescheurd en de buitenband is uitgerekt. Voor mijn miniskus ( of zoiets ) en om te zien of hij gescheud of afgescheurd is gaan ze een MRI maken komende week. Verder heb ik nu een ''brace'' om ( http://www.sprofit.com/nl/producten/item/ligafit ) de komende 6 weken, en ik mag hem niet afdoen.
In het gunstigste geval kan ik over 6 weken weer gaan paardrijden, maar ze rekenen op 8 weken
romyloverrr
Geplaatst: 07-04-14 13:57
PeerAppel schreef:
Klinkt als een mooie rit, Tamara! Welkom Lotje! Ooooh, leuke nieuwe avatar Sanne! Zo herken ik je ook eindelijk weer. Deborah, ik heet Pernille. Is ook wel een lastige naam
Pernille, poe ik ga het proberen en anders ben je gewoon PeerAppel
Faith: Super leuk dat je op je gemakje bent kunnen gaan wandelen, dat doe ik ja nog niet zo relax na Noa: Een late gelukkige verjaardag aan Starwien Als ik ff vragen mag : Wat is een bixiewedstrijd? Hier in Belgie bestaat dat niet Kim : Zo suuuuper cool dat je naar het strand bent geweest ! Tara is al bang van 1 druppel water En echt super leuke foto's ervan met die zonsondergang! Tamara: Haha kan het geloven van je kont , Hopelijk gaat het nu al iets beter Lotje: Welkom , laat je eens een foto zien ? Sanne: Leuke nieuwe avatar ! Maureen: echt poedersuiker die zomerexceem! ik weet het nog niet echt of Tara het heeft.. Ze heeft nog redelijk lange manen maar vanboven dan wel zo van die korte punkstukjes erbij maar heb niet het idee dat sinds ik haar heb dat is verergert dus .. Sanne: Suuper mooie foto's , echt ! Wou dat ik ook iemand kende met zo'n camera om foto's te trekken. De jouwe is ook echt een Beauty
Zo hopelijk ben ik niemand echt vergeten .. Dit weekend op het gemakje gereden en vandaag eens haar terug goed aan het werk zetten , Die knol Haha Hopelijk gaat het wel niet terug regenen of onweren wanneer ik rij Gisteren was het hier echt eng !