@enefde Leuke foto's! @Merry98 Lekker bezig! Wat is ze mooi.. *Smelt* @Charlot Mooie haf! @xmarijn Die heeft eigenlijk best veel weg van Sientje @_Sanne Lief koppie! @SuperAssie Succes met de manen @desireeee_x Leuk!! @SaartjeNina Zonde van z'n manen @Nordsvensk Mooi koppie! @patricia2403 Mooie haf, leuk topic! Ik wil ook zo graag nog eens naar het strand!
Ik kwam van de week weer foto's tegen van vroeger dus vandaag 2 plekjes voor m'n lieverds van toen Mijn ouwe tank Tessa, Je bent voor altijd bij mij.. Inmiddels ben jij al 3jaar z'n hele mooie ster. Die ene die zo mooi blinkt, Die hele hoge! En als ik dan naar boven kijk, en die ene ster zie, Dan weet ik dat jij even op ons neer kijkt! Tot ooit meisie!
En Amber Hihi ik heb met geen een pony zo veel zand gehapt als met haar zij was mijn eerste jonge pony
@ patricia: wat n gave fotos!!! Dat zou ik ook ooit nog een willen doen.. N strandrit..
Merry98
Geplaatst: 19-12-13 12:28
patricia2403 : gaaf zo op het strand! melissa1996: leuk fotos van vroeger! De 2e heeft bijna dezelfde bles als die van mij Zij zijn er niet meer begrijp ik?
@melissa dankjewel! is ook een leukerd hihi, die van jou ook vooral die 1e vind ik leuk, hou ik van zo'n klassiek gebouwde haf!
@diesel is zekeeer een aanrader, ik vind niets heerlijker dan dat. hersens op 0, even nergens aan denken en vol gas. (tevens ook beste manier om even uit te razen als je ergens mee zit) doet wonderen hihi
@Merry98 Tessa idd niet meer, zij is in 2010 overleden aan een natuurlijke dood.. Amber is er nog steeds, zij is al 4 jaar gelukkig bij haar huidige eigenaresse, beter had zij het niet kunnen krijgen! Die heeft een heerlijk leventje!
sanne_xxxx, wat toevallig, mijn haflingermerrie is 2,5 en haar naam is ook Bo! wat een knapperd is het al hoor
SaartjeNina
Geplaatst: 23-12-13 14:13
Fijne feestdagen
Alanaa_
Geplaatst: 23-12-13 15:06
Pagina 24 ; enefde, ah leuk zeg! Merry98, super dat het lukte na een tijdje, zeker blijven doen x_Charlot, wat een knapperd met of zonder lange voorpluk, op de eerste foto vind ik hem even knap xmarijn, ah fijn! _sanne, nee, dat stijgeren is niet op commando. Was puur spelen knappe haf heb je! SuperAssie, oeh das ni fijn ;s gelukkig gaat het al wat beter desireeee_x, haha die pakjes ;D Pagina 25 ; SaartjeNina, die zijn idd al lekker gegroeid! Nordsvenk, Mia is echt een knapperd! patricia2403, zoo, die is leuk! Pagina 26 ; Melissa1996, oh wat lief, beide hele mooie hafjes! Merry98, voor jullie ook! sanne_xxxx, had ik al apart gereageerd maar ze is leuuuk! Melissa1996, ziet er leuk uit! En voor jullie ook SaartjeNina, Voor jullie ook fijne feestdagen!