Haflingercrosstraining

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xDeena_

Re: Haflingercrosstraining

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:31

Ik heb veeel beeldmateriaal, HD :) van iedereen wel iets denk ik haha! Maar ik zie wel of k met daisje kan komen, sowieso alleen als iemand zo tof is om me te vervoeren ahaha!

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 20:38

Jaaa ik heb Deena's beelden al gestolen hihi, ik ga nu zometeen een filmpje maken van de ons samen, maar daarna denk ik een filmpje van de cross yeeah :)

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:39

hihi ik heb ook nog het een en ander aan beeldmateriaal, maar is vaak 1 filmpje waar dan 2/3 man achter elkaar komen zegmaar..

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 20:40

Leeuk kan je het me sturen via wetransfer? Ik pb even mijn en Deena's email :)

Mloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:41

Ik zat in groep 2 op Fralla, degene die er afdonderde... :+
Blauw jasje, dekje en beenbeschermers, bruine broek en tuig

Ik vond het echt heel fijn dat het allemaal zo rustig ging. Ik ben het er mee eens dat er wat weinig hindernissen/boomstammen inzaten en veel op- en afstapjes. Voor Fralla was dit goed, want die wordt enorm heet van meerdere hindernissen achter elkaar. Ik denk dat de instructeur van het laagste niveau in de groep is uitgegaan (hoewel die ene afsprong best hoog was). Er zaten mensen tussen die al vaker hebben gecrossed en echte beginnelingen zoals ik.

Het lijkt me super om nog een keer mee te gaan, maar gezien mijn niveau denk ik dat ik wel een instructeur kan gebruiken. Wellicht een tip voor als we nog een keer gaan... Inventariseer wie er eventueel les wilt en wat voor soort les. Wellicht dat je dan de groep kan splitsen naar gelang de wensen.

Morgen plaats ik een filmpje van mij en Fralla (filmen was selectief ;)). De foto's zijn gemaakt door vrienden dus ik moet even kijken wanneer ik die heb en hoe ik die met jullie het makkelijkste kan delen.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:42

hihi ja ik ben nu net bezig met ff wat andere filmpjes versturen via wetransfer.. weet ook niet of die het nu wel doet.. vorige keren met google chrome liep mn hele internet er door vast en moest ik mn laptop opnieuw opstarten.. doet ie het met internet explorer dan krijgen jullie zo gelijk de filmpjes :) tis niet veel maar toch iets :)

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:54

Gefeliciteerd Evelien. Dan is crossen wel even eng hè. Had het twee jaar terug ook met broekelo en holten, volgens mijn moeder was alles hoog springen toen in broekelo geen probleem, terwijl wij toen ook met wisten dat ik zwanger was.

Mijn gegevens,
Carolien met Annebel, carolienribbink@hotmail.com
Eerste groep oranje dekje

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 20:57

Ik ga even wat knippen en plakken voor jullie, zodat jullie alleen jezelf hebben per filmpje en dan mail ik eht door :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:03

pfoe.. eehm dat ga ik ook even doen denk ik :) Het zijn alleen niet echt hele mooie fantastische beelden ofzo...

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:03

Hier ook even een reactie.
Ik vond de training ook echt tegen vallen. Had er veel en veel meer van verwacht.
Maar ik vond het uiteindelijk top dat het zo werd aangepakt. Willem vond het erg leuk maar ook erg spannend, waardoor hij bijvoorbeeld ook de eerste hindernis weigerde, maar dat had ik al wel zien aankomen. Vond het geen 20 euro waard, maar het was zeker een goede les en voor herhaling vatbaar.

Inderdaad tess, over dat stappen naar die opsprongen ben ik het niet eens met hem. Beesten struikelde over hun eigen benen :n Vooral diegene met die balk weigerde Willem 2x, hij pakt hem en zegt, stap er maar op. Ja als je hem nu niet los laat kap ik ermee. Wie geeft hier nu les? Ja jij maar ik beslis over mijn pony.

Ik doe de volgende keer weer meer !! *\o/*

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:07

Carolien007 schreef:
Gefeliciteerd Evelien. Dan is crossen wel even eng hè. Had het twee jaar terug ook met broekelo en holten, volgens mijn moeder was alles hoog springen toen in broekelo geen probleem, terwijl wij toen ook met wisten dat ik zwanger was.

Mijn gegevens,
Carolien met Annebel, carolienribbink@hotmail.com
Eerste groep oranje dekje

Dankjewel! :D Ja is toch anders rijden he? Maar echt eng vind ik het niet hoor. De omgeving meestal wel ;) Moeders, vaders enzo ;)
Ik weet het al wel een tijdje. En heb bewust gekozen toch gewoon de cross te doen, omdat dit misschien de laatste is voorlopig. En dat moet ik straks toch een tijdje missen. Crossen vind ik echt het mooiste wat er is :D. Dus op de valreep toch nog ff lekker meegedaan.
James was vandaag - tegen mijn verwachtingen in - heel rustig! Misschien voelt hij het wel aan ofzo. /3 'Moet voorzichtig met het baasje doen' /3

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:11

Haha goed bezig flowq! Ik vond dat stappen echt niks, zie pony meerdere keren bovenop even net 2 pasjes kreupel met linksachter.. 1x echt heel erg.. zij struikelde ook zo ongeveer naar boven.. Dan vind ik rust heel leuk, maar vind iets meer snelheid en bij mika dan ook automatisch wat meer afzetkracht toch een stuk fijner en veiliger...

En chasey, wel tof dat je dan nog mee deed :) kom je bij een volgende cross(miss volgend jaar) je kindje showen dan? :D

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 21:12

Chasey kan je snel even je email pb'en , dan stuur ik de fotos!

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 21:12

enefde schreef:
En chasey, wel tof dat je dan nog mee deed :) kom je bij een volgende cross(miss volgend jaar) je kindje showen dan? :D

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:15

Chasey, ik vind james zo leuk ahah :D al zo lang !

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:16

Wie weet kom ik hem of haar dan showen. Is ons tweede kindje ;) :D Heb er al 1 van drie ;)
Kids mee op cross is niet handig. Dus kan niets beloven :)

xDeena_ Ja?? :D Ik vind het leuk dat je James leuk vindt!

xTesslove, zal ff m'n mail pb-en

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:18

Hihi ik vind kindjes zooo lief hea :D pas in de kerk bij de baby's en bij de 4/5/6 jarigen op, in het ergste geval wil ik wel op je kindjes letten als jij crosst, ga ik mooi uur daarna als het weer lessen zijn :)

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:19

Ah deena, ik zie nu dat filmpje in jouw onderschrift. ken jij tobyMac zn nummers of ben je die toevallig tegengekomen? :D

xTesslove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 21:21

Als het goed is hebben jullie allemaal mail! :PB

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:21

Uhm die ken ik wel redelijk ahah :D Zouden jullie t hier trouwens leuk vinden als ik zoiets met muziek edit ?

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:22

Aaah nice! Ik vind zijn muziek echt heel chill :)

En tess ik heb je foto's! Ik ben nu bezig met wetransfer om jullie de filmpjes te sturen! Heb ze niet geknipt etc dus je moet soms even doorspoelen...

RobPeereboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:23

xTesslove schreef:
enefde schreef:

Hihi dankudanku! Zal het de eigenaar zeggen, die blijft 10m achter me als ik met mn roze dekje rij xD

Dus dat was ik met Mika :)

Hahahah ik zou ook met roze gaan misschien maar sommige mensen bij ons wilden niet in de buurt van zo een homopaard gezien worden :Y)

Precies, t is een jongen!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:24

Ja heb een mail! Ga zo ff kieken.

enefde schreef:
Hihi ik vind kindjes zooo lief hea :D pas in de kerk bij de baby's en bij de 4/5/6 jarigen op, in het ergste geval wil ik wel op je kindjes letten als jij crosst, ga ik mooi uur daarna als het weer lessen zijn :)

Komt vast goed! Leuk dat je trouwens op kindjes past :D

Ik ben bezig met een filmpje van de crosstraining. Ik heb géén idee of Daan ook jullie gefilmd heeft, maar als ik wat leuks tegen komt dan laat ik het weten.

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:30

Ik heb van iedereen (zeker uit de eerste groep) wel iets, ben nu voor carolien aan t knippen, zo ff opslaan en dan mail ik m, dan de volgende hehe.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 21:33

tess en deena, moeten jullie gewoon filmpjes hebben waar iedereen in voorkomt of alleen deena? heb er ook een aantal waar manon en carolien nog even voorbij komen..