Bart (Sjors) klinkt echt heel leuk! Op die foto heeft hij ook echt een sprekend koppie! Ik hoop oprecht voor je dat het nou is afgelopen is met dat geswitch de hele tijd haha.
Maureen: haha jij koopt lekker vaak wat denk
veel plezier weer bij Angel Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

veel plezier weer bij Angel
. Leuk om te lezen dat de klik met Sjors zo goed is.
. Maar de foto is eigenlijk per ongeluk gemaakt zo. Vond hem wel leuk om hier als klein fotootje te gebruiken.

)
. Maar we leren elkaar beter kennen en de o.a. de grondwerklessen beginnen zijn vruchten af te werpen. Al moet ik me wel afvragen wat het doel is om alleen aan een halster te kunnen wandelen door de polder en/of woonwijk, buiten het gemak.Sjemira schreef:@Sabrina, dat is dus nog niet helemaal zeker zoals je kunt lezen.
@Sandrina, Lekker joh zo'n veelzijdig paardje
Mensen ik heb besloten dat het Sjors blijft HAHAHA.
Verder wil ik jullie laten weten dat ik met het dagboek ga stoppen, er zijn te veel mensen die meelezen waarvan ik eigenlijk niet wil dat ze dingetjes van me weten jullie weten vast wie ik o.a. hiermee bedoel ........ Sandy J. en staleigenaren hahaha ziet er wel crimineel uit zo die naam. Maar iedereen heeft toch al gelezen hoe ze heet.
Ik vind het leuk om met jullie via de PB de dagboekverhalen door te sturen, is dus precies hetzelfde alleen kan niet iedereen mijn dagboek verhalen lezen, verder lees ik hier jullie verhalen wel.
! 

het zijn er ondertussen twee! Donder en Bliksem gedoopt! En alle twee ziek dus aan de antibiotica. Bliksem is er een week langer dan donder en die komt heel graag knuffelen en is soms wel wat brutaal
Donder is nog bang. Dus ik Bliksem zijn medicijntjes gegeven en donder kon ik niet pakken dus moest zus 's avonds dan maar doen...
wat een ontzettend leuke katjes zeg ! echt dotjes
ik heb het wel altijd op rode katjes
heb het de rest van de dames ook al uitgelegd en zal jou dadelijk ook een pbtje sturen, anders is het ook zo lastig te begrijpen
) Meestal legt ze het zadel dan ook nog ns verkeerd, met de lepel richting de schoft. Achja ik ga haar gwn ns der gang laten gaan en het eindwerk doe ik dan wel. Mama gaat dan haar les op angel nemen en ik ga foto's maken. Zal ook lastig voor me zijn om niet tussendoor tips te geven
maar dat gaat zo automatisch.. Een rol tape zou wonderen doen. Daarna ga ik naar huis, wat eten en dan terug naar stal voor angel helemaal mooi te maken voor morgen
.
! Ik heb goed gezwegen tijdens de les !
heb gezwegen haha!
Ik ben echt vreselijk trots op mn moeder hoe goed het ging. Wel was alles aan de longeerlijn maar dat maakt totaal niks uit! Echt geweldig
!
!