tahorselover schreef:alsjeblieft geen offtopic vragen straks wordt de topic gesloten dat willen wij nietNou om een vraag naar een merk halster word een topic niet gesloten, daat is een beetje overdreven...
hafjesliefde schreef:zoeensep: wauw mooie vlecht! even offtopic: van welk merk is dat halster? mijn verzorghafje heeft en enorm gevoelig velletje Wolder blijft een knapperd! zeker met zo'n mooi hoofdstel Hij is van Epplejeck daar hadden ze hem alleen met zo een bontje Hij was geloof ik 14,95 x
Kayleigh_ schreef:Ik wilde net zeggen, we hebben er een in ons midden die bij elke opmerking bang is voor een slotje. Inderdaad... Naja.Leuke vlecht, wil dat ook nog een keer proberen met Abby, maar ik gok dat haar manen daar iets te lang voor zijn.Mooie Wolder!
tahorselover schreef:you sorry hour dat ik niet wil dat de topic gesloten wordt. is dat zo vreemd dan :SNou je kan ook nadenken, dat het niet gesloten word om een vraag naar een merk halster
@JastieHorse hieronder foto's van haar in zomervacht! @xDeena_ haha ja het was heel erg nat die dag, nee hoor nu heeft ze een mooie zomervacht @Marlis gaaf daar zo in het water!@Fee_ super mooie haf, hoop dat mijne later ook zo sportief wordt @Nathalie83 wauw die manen, prachtig!en voor de rest, prachtig alle haffie's zijn mooi
MXLISSA Wat een knapperd heb je zeg!Ehm tja, Mareja kan gewoon niet goed multitasken.Als je poepen combineert met springen krijg je dit als resultaat x)We kunnnen het ook nog zonder rare capriolen ^^
Wolder ziet er weer knap uit!Kyra is idd flink overbouwd maar hoort erbij en het blijft een schat!Mareja ziet er grappig uit!Zoeensep: hele mooie vlecht zo!Kadans gisteren met rijden:Richting schouderbinnenwaartsEven pauseren in de regen