Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arabiertje* schreef:Inderdaad, grondwerk lijkt me ook leuk. Het zou natuurlijk ook nog leuk zijn, moest Siska eens met haar 4 benen op de grond blijven staan!
hilly200 schreef:Mooie kyra,volgens mij wordt dat later een geweldige haf,
Vrolijke sanne,
Arabiertje,grondwerk kan ook leuk zijn,de eerste anderhalve week dat ik nobbi had kon ik ook niet rijden want ik had geen zadel,terwijl ik toch wel heel graag wou rijden. Ik heb toen alleen maar grondwerk met hem gedaan en heerlijk getutteld,en soms vind ik dat ook nog leuker dan rijden
Marlis: Tsja nobbi loopt nu ook weer mank,hoefsmid is maandag geweest,weer ijzers der onder en hoefde niet zoveel af dus dat ook niet gedaan maar hij liep toen al niet lekker maar ging op een gegeven moment weer over. Ik vandaag niks kunnen zien,dus rustig aan het rijden,onder het rijden had ie eerst wel een raar huppeltje maar na een stalgenoot om bevestiging gevraagd te hebben was er niks te zien. Tot ik uit de bak kwam en hij mank liep op het hardeDus ik weet hoe het is om telkens met die kopzorgen te zitten