Dijkman belt als het veulentje er was dus denk als die gebelt heeft dat we zaterdag even komen kijken baby bewonderen maar dat hoor je dan wel even neem de camera ook mee dus hoop op mooi weer kan ik ook een paar foto's van jullie maken
Marlis
Geplaatst: 16-05-11 12:36
farahtjuh schreef:
Pff stom ja meid en nu dus op de school pc bokten foei haha
Nee op me mobiel. Laptop van school kan je lenen met je pasje had die vrouw laptops uitgeleend maar moesten ze weer terug :s
Whoeeeeiiii hier een stuiterende hypere Marlissa. Net rijles gehad en hij zei aan het einde het ging goed, alleen iets meer kijken bij bijzondere verichtingen. Ik wil naar je examen gaan toe werken. Dus ik MOET echt donderdag me theorie halen en niet weer zakken
http://img840.imageshack.us/i/img00198201105161521.jpg/ Geen goeie foto maar dit is hem. Hij wil alleen nog steeds niet drinken de DA zegt dat hengstjes beetje lui zij en niet snel zoeken We moeten hem er heen leiden het wil wel beetje maar hij is heel moe Hij is ook al even buiten geweest want de einenaar zei dat misschien een beter band krijgen maar hij rende overal heen hahah Met amber gaat wel goed alleen haar uiers zijn mega en melk spuit er uit Ik zit nu naast hem hij ligt te slapen hij is wel een leukerd
faithjee
Geplaatst: 16-05-11 17:30
http://img840.imageshack.us/i/img00198201105161521.jpg/ Geen goeie foto maar dit is hem. Hij wil alleen nog steeds niet drinken de DA zegt dat hengstjes beetje lui zij en niet snel zoeken We moeten hem er heen leiden het wil wel beetje maar hij is heel moe Hij is ook al even buiten geweest want de einenaar zei dat misschien een beter band krijgen maar hij rende overal heen hahah Met amber gaat wel goed alleen haar uiers zijn mega en melk spuit er uit Ik zit nu naast hem hij ligt te slapen hij is wel een leukerd
ooh dan heb ik iets verkeerd gedaan via me mobiel ik doe nu via computer ik heb niet veel foto's mijn camera was natuurlijk leeg en ik was meer bezig om hem te leiden naar mamie maar deze foto's vind ik heel lief, amber zou heeft nog nooit naast mij gelegen