Ik denk dat het bij Wencke een hengstenvlecht gaat worden voor de dressuur. Kan het ook wel los laten hangen, maar dan is het zo lastig te zien of ze in de linkergalop zit
Ik ben namelijk de week ervoor op KNHS kamp in ermelo, en dan zou ik eigenlijk van vrijdag op zaterdag wel daar willen blijven, maar weet iemandw aar je dat moet regelen & hoeveel dat kost?
Van 22 t/m 26 augustus zit je daar? Dan heb je van vrijdag op zaterdagnacht en zaterdag overdag een box (die je idd via het inschrijfformulier op de website van DAH kunt 'reserveren') voor € 27,50. En voor jezelf is een overnachting op de slaapzaal inclusief ontbijt € 24,-.
Ik moet ook nog even regelen dat ik kan blijven slapen op de slaapzaal Dat beviel vorig jaar wel, ook al heb ik nu n auto en zou we heel en weer kunnen...
Ja, staat op het inschrijfformulier Ga je zelf ook nog meedoen in het weekend, of blijf je dan alleen om zaterdag nog te kunnen genieten van alle andere Haflingers? Denk dat het anders wel vreemd staat als je op het formulier een slaapplaats voor jezelf en je Haflinger regelt, maar niet meedoet (weet ook niet of het dat in dat geval wel mag, aangezien er genoeg deelnemers zijn die een slaapplaats nodig hebben).