Ik cross mee in de 3e groep. Wel ideaal want ik mocht van Berlinde haar bodyprotector lenen..
Verder heb ik alle wedstrijden afgezegd omdat ik een nekhernia heb dus ik hoop dat tegen die tijd dat ik gewoon aan alles mee mag doen en zo niet dan doe ik het stiekum toch... wil dit niet missen
Ik ga van het weekend eens kijken hoe mijn peerdie haar houd door even een rondje buiten te stappen onder het zadel Met wandelen ziet het er goed uit...dus de hoop komt weer een beetje dat we toch mee kunnen rijden al is het dan wel heel wat minder getraint als dat we gewent zijn We gaan dan dus ook maar voor de lol!
wisanda2003
Geplaatst: 20-08-10 14:33
DDW1190 schreef:
staan de startlijsten er al op
ik kan nog niets vinden......
_Caithlynn
Geplaatst: 20-08-10 15:33
Succubi schreef:
Laten we het hopen! Heb je wel eens eerder gecrosst?
Nee:P Maar ik kijk wel hoe het gaat:P Heeft u wel al eens gecrosst? Weet u ook hoe die lessen een beetje gaan ?
@Mistymuis: Je mag wel "je" zeggen hoor . Maar ik heb wel vaker gecrosst, ook op Ermelo (heb daar dit jaar meegedaan met de instructie weken, Eventin). Maar de lessen gaan bij elke instructeur anders. Meestal rij je allemaal een beetje los en zegt iedereen zijn naam, paard naam en ervaring. En dan beginnen ze met de lage sprongetjes, kleine op en afsprongetjes (waar je op en af kan stappen). Als je iets niet durft is dat geen probleem . De les eindigt meestal met de waterbak
Komt wel goed... doe tussen de proeven en het springen en bestgaand en parade door mijn kraag wel om, krijgt die nek in iedergeval even rust.
Ben ik weer een wandelend wereldwonder... echt lachen.. iedereen staart je aan... er was 1 man die zei; arme jij, met die warmte ben je niet blij met je kraag. Vond ik wel heel lief.
Even een vraagje: is de B dressuur en de 80 cm springen eigenlijk op gras?
Sita_
Geplaatst: 20-08-10 21:36
B dressuur kan zowel op gras als zand zijn meen ik.. Vorig jaar hebben wij op zand gereden maar er waren ook B ringen op gras geloof ik.. Springen is op zand..
Esmee, heel veel sterkte met het dragen je kraag meid.. Vind het zo rot voor je..
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 20-08-10 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Gelukkig maar.. Ik vind het knap van je dat je Ermelo doorzet.. Doe je de komende weken wel rustig aan met trainen? Zou niet fijn zijn als je straks jezelf overzet..
Springen op het gras? Dan hoop ik dat het niet heeft geregend, anders is het 1 glibber en glij land
@Mando: Bikkel . Misschien wat "air" gaten in je kraag maken Ik heb anders nog wel een hotfix apparaat en kraaltjes en leuke stofjes... Kunnen we je kraag nog pimpen