wij gingen om half 5 weg, en toen was er nog niet gevoerd, maar vriendin was nog op stal, dus sms gestuurd of zij voer wou klaar hangen voor me, hoefde ik er niet meer uit.
Nou gelukkig zitten we wel binnen haha, maar dan nog moet je je warme huis uit, en dan de kou in bah.. Maar ik ben weer thuis, en het was erg interessant, leuk om is wat ouders te ontmoeten!
Jolanda, balen dat ze toch geopereerd moet worden. Prissey, Ik zal vanmiddag/morgen/donderdag even foto's maken Gail; Ja het regende echt hard.. niet leuk gewoon!
We hadden op de manege weer een record poging van de paarden en pony's; Probeer zovel mogelijk mensjes eraf te gooien.. In 1 van de half uurslessen zijn er gewoon 7 kindjes afgevallen, niet leuk meer.. Totaal van de middag staat op 19.. Niet normaal!!! Ik heb wel lekker gereden, paardje *ahum..fjordje van 1,38* was lekker heet *normaal is't beesie Sloooooom*, ging zoo goed, tot z'n soortgenoot ervandoor schoot na een flinke donderklap.. Toen wilde ze toch wel graag racen, niet zo mijn ding haha..
Jah, en de meeste paarden waren van 't weekeind geschoren .. Ben wel blijven zitten, Dat beesie is makkelijk uit te zitten *gelukkig* Er is uit onze les maar 1 iemand afgevallen, was ook wel een erg lelijke actie van 't paard
Monique; Ik zou ook best weer eens rij foto's van mezelf willen.. Heb alleen geen paard haha.. xD En 's avonds om 7 uur in een binnenbak met 14 mensen is ook niet leuk fotograferen