Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:51

Nee viel mee hij heeft erg hard gewerkt en was super braaf

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 21:58

Wat Topp!!
:D

Ik had zaterdag les van Jessica en dat ging ook supper goed. Shakira wordt steeds beter en sterker :D

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:29

Leuk Mando volgens mij heb je het wedstrijd gevoel al helemaal te pakken. Turbo boost of is dat het voorjaarsgevoel.

Klasien fijn om zo'n vriendin te hebben. Je kunt zoiets wel zien als een generale.

yvanka leuke foto's mooi overzicht

Madeira als je dat wilt kun je best een uur rijden tot het goed gaat. Maar de meesten van ons houden dat niet vol.
Maar vaak is het ook als het goed gaat stoppen en dat kan al na een half uur zijn.

Vrijdag gereden en gesprongen ging goed we hebben bijna 80 cm gesprongen, vindt dit best hoog. Ik ben niet zo fit (benauwd) was alleen sturen en dan vind ik het best knap van Wouke dat ze zo makkelijk springt. En ik knoke out. :+ En dit heeft ze geleerd in een tijdbestek en een klein jaar. <3

Kiddokids mooi filmpje loopt lekker voor de kar zo te zien. Klink altijd zo lekker. <3
Laatst bijgewerkt door wouke op 17-03-13 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 22:41

Josien62 schreef:
Wat Topp!!
:D

Ik had zaterdag les van Jessica en dat ging ook supper goed. Shakira wordt steeds beter en sterker :D

Hey wat toevallig, jij hier!
Welkom aan de nieuwelingen!
Mooie fotos yvanka :D

Fijn dat de het goed ging Wouke, jammer van je benauwdheid zeg! Ik hoor veel mensen om mr heen die niet helemaal fit zijn..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:50

Fijn dat het goed ging wouke :)

Hier nog werk aan de winkel maken zondag op de clubkampioenschappen maken ivm startlijst dat ik sochtens niet kan maar de L1 dan is ipv L1 ons L2 debuut :))

Jettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 01:34

Leuk filmpje kiddokids :D Kan je haf niet zo goed zien maar hij heeft lekkere billen ;)

Valentino wordt in mei 10 dus hij is nu wel uitgegroeid :) Ik ben zelf 1,74 Dus dat staat wel goed bij elkaar vind ik :)

Snap dat als je tegelijkertijd met je camera aan het rommelen bent dat het lastig is je leidsels goed te houden ;)

Leuke foto's Yvank! Hoe oud is Damella?

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 08:47

Hahha bedankt.
Ik zal vanmiddag mij haflinger wel even showen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 08:49

Damella wordt volgende maand 5 :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:23

Pff jullie gaan zo snel soms, mis zo nu en dan de helft!

Ik zal zo weer eens even proberen hoe Maes het nu doet. Hij is vorige week losgehaald, en mocht het weekeind hem weer oppakken. Maar een druk weekeind gehad, dus vandaag maar even kijken of ie weer elastiekje is geworden! (En nu ikzelf nog, heb zelf ook wel wat vastzittende punten, dus daar ook maar weer eens een afspraakje voor boeken..) Hier nog een dilemma erbij, half April hebben we indoor 1 van onze clubwedstrijden. Kan er wel starten, maar het is 20x40.. en ga liever een x extra 20x60 oefenen.. Nog maar even over nadenken wat ik zal doen! (en de wedstrijdkalender er even bijpakken wat er eventueel nog meer voor opties staan)

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 09:32

maessie hou jij dat ook geregeld bij fysio,
ik bij king wel kost me 35 euro voro eeh behandeling
maar hij loopt dat weer top.
hij had mooite met aanspringen in galop overkruist zeg maar en hij doet het nu niet meer.
zo fijn gevoel..

bij hebben een te kleine bak om te oefenen en in een wedstrijd ruimte zat.
merk wel dat je figuren mooier zijn vooral de gebroken lijn bij ons komt hij op 5 meter hihi

king word in juli 5 yvank..

nou jettepret king haalt denk ook wel de 1.55 dan.
waar had je dat hoofdstel/halster vandaan.

zal woensdag effe foto's maken van me bijrijder..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:15

@kiddokids: Ik doe ongeveer 1x in het jaar de ostheopaat erbij halen. Even een algehele checkup, of er moet echt iets zijn dat hij gevallen is oid. Heb liever een ostheo dan een fysio omdat die ook gelijk dingen rechtzet. Voor mezelf hetzelfde, ga meestal ook ongeveer 1x per jaar te rechtzetten, na een val van Maes heb ik een paar wervels die zo nu en dan weer uit de houding springen..
Maestro is een keer kreupel geweest waar ze geen oorzaak voor konden vinden. Hij heeft toen een paar maand op rust gestaan, nog steeds kreupel. Optie was om fotos te maken, maar toen heb ik eerst Heleen laten komen en toen was de kreupelheid weg. Hij had een paar wervels scheef die hem goed pijn deden. (toen heb ik ook die val gemaakt, was te pijnlijk voor hem om erop te zitten)

Pff iemand nog tips voor een goeie site om een canvas af te laten drukken? Probeer het nu telkens via die van de hema, maar krijg geen balk om verder te gaan als de foto in het canvas staat.. Kan ook via de kruidvat, maar wil hem liever eerst zien voor ik hem ga betalen.. (en bij de hema kan ik hem hier in de buurt zo afhalen)

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 10:28

dit is wel een speciale fysio zet ook recht
en ze zegt zelf wel als een een osteo moet komen
ze krijg een heleboel recht en goed
king is laatst ook gevallen en dan merk je dat hij ergens vast zit.
vooral met rijden ze maakt het weer in orde en klaar we kunnen weer verder.

moet ik even kijken welke site het is heb een mooie hangen hierzo..
al ruim 3 jaar oud en nog niet verkleurt..

ik ga nu werken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:03

Nou hopelijk is die weer helemaal los :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 11:17

Jettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 12:25

@kiddokids

Was de vraag over het hoofdstel al weer vergeten ;) Ik heb het van marktplaats. Niet dat het tweedehands is gewoon van een winkel volgens mij. Ze hebben zwart en bruin. Je kunt er ook een crosslink van maken en je kunt hem als western hoofdstel gebruiken. Maar ik heb hem gevonden onder de zoekterm sidepull.
Ik heb net even gekeken en de advertentie staat er nog op :D Dit is de link: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
Geloof alleen dat de zwarte op zijn, want die zie ik niet meer staan.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik hem wat aan de Krappe kant vind. Het is Cob/Full Maar Valentino heeft echt ruim full. Die vrouw zei dat ie groot viel, dus had ik het er maar op gewaagd. Maar ik gebruik hem nu meer voor m'n Fries. Die heeft een fijner hoofdje :)

Ik heb nu trouwens nog een heel stoer hoofdstel erbij! Ik zal vanmiddag wel even een foto posten, want ik heb ze niet staan op deze PC.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 14:59

Thanks Mando! Ik heb gelijk via hun besteld, ze hadden precies de goeie actie staan! (Een grotere canvas nu voor 30,-) Het is nl voor een verjaardagskadootje, en een extra grote is dan mooi meegenomen! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:00

Ooh ik verheug me op woensdag de hele dag naar equitana *\o/*

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:09

Leuk!! Ik verheug me op vrijdag, zaterdag en zondag! Haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:10

Haha wat ga je doen?

Weekend heb ik ook wel zin in lekkere hele weekend op concours :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:13

Ik ga ook naar Equitana, haha.
Wedstrijdweekend is uiteraard ook leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:14

Leuk :D

Lisette1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:44

hoi hoi!
ik ben gister geweest naar equitana :D heb een western pad en hoofdstel gekocht :)

ik heb even een adempauze, heb alles wat ik voor school moest doen vandaag al af :D
dus ik kan zo lekker op mn gemakje luxje even rijden, das alweer een week geleden :(:)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:46

Wil ook nog een keer naar equitana maar dat zit er dit jaar niet in, ga als het goed is wel woensdag naar de ladies night bij de epplejeck

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:52

@ kidokids : leuk een filmpje voor de kar. Altijd een leuk geluid als je een paard zo hoort aankomen.
@ Yvank_: Leuke foto’s van Damella. Leuk setje heb je.
@ mando : Wat wordt die tekening van Mando echt mooi!
@ Klasien: Die wedstrijd gaat echt helemaal goed komen. Gewoon relaxed er naartoe leven en lekker oefenen. Lukt het niet, dan de volgende keer beter.
@ wouke : Fijn dat het springen zo fijn ging. 80 cm begint toch al te tellen :D

@ dapnik : Naar welke EJ ga je? Ik ga ook woensdag naar de ladiesnight.

Mijn lesgeefster is op equitana uitgenodigd door Pat Parelli himself. Jammer genoeg moet ik werken anders had ik echt willen gaan.
Amaro doet het supergoed. Poetsen vond hij helemaal super. Hoeven uitkrabben heb ik nog niet geprobeerd, maar wel telkens even zijn 4 benen optillen. Helaas voor mij hebben ze nooit zijn staart of manen uitgekamd wat dus resulteert in dreadlocks en rastakapsel.
ik heb al poging gedaan tot uitkammen. Wat meneer helemaal goed vind. Maar ik denk niet dat ik ze helemaal los krijg en het gedeelte dat wel lukt, froezelt helemaal.
Wat zouden jullie doen? Loskammen met risico op beschadigd haar of voor nu maar ineens kortwieken en weer laten groeien?
Zijn voorpluk is helemaal een ramp en het stuk manen achter zijn oren moet ik wel gewoon wegknippen.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 15:53

ik ga naar heemskerk