[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:35

:wave:

Michelle natuurlijk mag je komen kletsen gezellig dat je terug bent :)

Jody, gecondoleerd :(:) hopelijk knapt je oom ook gauw op wat een narigheid allemaal :(:) Ik hoop dat bach remedie kan helpen voor Wenner,

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:41

:wave:

Jodi :(:)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 20:50

Michelle; ik vind het natuurlijk ook leuk dat je weer terug bent! Het werd hier zo stilletjes, en je hebt altijd van die leuke winterplaatjes :D Die maken het weer dan nog wat dragelijker.

Mijn oom houden ze nog in slaap, morgen krijgt hij weer onderzoeken en dan horen we meer.
Het is opzich al bijzonder dat hij aan het herstellen is, van het weekend zag het er somberder uit.
Dat de moeder van mn vriedinnetje zou overlijden was al wel bekend, maar zo snel was niet verwacht. Wij hebben jaren naast ze gewoond dus ik ken ze ook wel goed.

Na regen komt zonneschijn, dus daar ga ik ook maar vanuit!

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:56

;) Goede instelling Jody. :(:)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 23:57

Hier weinig te melden.. Auto is nogsteeds zwaar vern**kt.. Komen steeds meer kwaaltjes bovendrijven.. Stoplichten en rotondes zijn momenteel een hele uitdaging.. Aangezien brikkie afslaat zodra ik het gas los laat om te remmen :?
Morgen moet ie heen.. Ben benieuwd wat ze er van vinden.. Moet alleen dus wel dagje Pien missen ;( Hopelijk donderdag in zo goed als nieuwe brik wel naar Pien :) Ow en heb een nieuwe lifehammer gekocht, knal roze := in de hoop dat ze 'm dan eens laten zitten :P moet ook maar knal roze zonnebril halen heb ik maar bedacht ;) misschien laten ze die dan ook eens liggen :=

Ga nu ff bijlezen :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 01:12

Veel sterkte Jody.. Heftig allemaal zeg.. :(:)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 01:15

Whaaa ik heb me laatst beetje voor de grap en op aandringen van me zus op een date site aangemeld (eigenlijk vind ik het stom maar is stiekem best grappig :P ) had tot dusver nog helemaal niks mee gedaan.. maar nu heb er iemand gereageerd wat best leuk lijkt :P weet nou alleen niet of k terug moet reageren :P druf eigenlijk niet zo.. En aangezien k gratis lid ben kan ik alleen intresse berichtje sturen.. Whaaaaa help wat moet ik!? :P

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 02:00

Citaat:
Klinkt als een niet echt fijne haflinger... Ook al doe je iets 'fout' dan zou ze je echt niet mogen schoppen. Als ankie dat gedaan had met beleren was het exit ankie geweest ;) Ze schijnt wel anderen 'geschopt' te hebben, maar ze heeft nog nooit een been naar mij opgetild. Ik hou daar helemaal niet van!
Maar goed idee om haar van de zomer te beleren! Dan is het weer ook beter. Ga je het zelf doen?

Melody is een heel vrolijk en opgewekte haflinger... Ze is alleen heel erg dominant en dat is gekomen door de mensen waarvan ik haar kocht!!! Ik heb ook wel eens gedacht van als ze zo door blijft gaan vlieft ze eruit. Maar dat vind ik niet eerlijk tegen over haar, en niet voor mezelf. Ik heb voor deze merrie gekozen omdat ik haar leuk en intressant vond, heb melody nu bijna 2jaar en het heeft heel veel moeite gekost om contact te leggen met haar. Ik heb relatief al veel bereikt met haar en ik wil dat nu niet opgeven ivm haar dominantie. In begin kon ik elke dag trappen ontwijken en heb er ook wel een paar ontvangen! Nu gebeurt het eigelijk nog maar weinig dat ze zomaar naar me slaat. Met poetsen is er niks aan de hand kan ook gewoon mesten als zij in stal staat. Alleen Melody is een merrie waar je echt tijd in moet steken wil je van haar een leuke vriendelijke merrie maken. En die tijd pomp ik er zeker in omdat zij dit verdient. Nu denk je misschien verdient? Jaa ik koos voor haar omdat ik voor haar viel dan mag ik ook niet opgeven!!!
Uiteraard krijgt ze flink straf voor haar gedrag en het werkt langzaam aan...

Omdat melody een paard is die niet snel een band legt met een persoon, ze vind je wel leuk enz maar vertrouwd je heel slecht! Wordt ik de persoon die in het midden van de longeerlijn blijft staan zodat ik haar zeker in het begin goed kan leiden en ik haar kan steunen als het even lastig wordt bovendien ken ik melody erg goed en zie direct wanneer ze wil gaan drakensteinen. Er zijn 2 hulpers die beide goed kunnen rijden en voornamelijk goed kunnen zitten natuurlijk zal ik ook zelf plaats nemen in het zadel. Dus we gaan er zelf mee beginnen wel met prof hulp! Mocht dit niet gaan werken breng ik haar weg naar een goed adres en laat ik haar beleren!

Heb alles over voor mijn monster, kijk mocht ik al het mogelijke gedaan hebben en wil niks baten. Dan is de lol er natuurlijk snel af en moet ik keuzes maken.. Maar voor de komende tijd denkt geen haar op me hoofd eroverna melody weg te doen

Sterkte jody :(:)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:04

Jody sterkte! Maar super dat je zo positief bent!!

@ Melody; Hmm lijkt me erg moeilijk om zoveel tijd erin te moeten steken. Maar wel respect dat je zo eerlijk bent tegenover Melody!

YES! Straks shoot met Nibbit! :D :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:07

Lisa, veel plezier met de shoot :D

Super dat je zoveel tijd in Melody steekt :)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:14

Dankjewel Paulien! :D

Heb er super zin in, het weer is echt zo mooi met die zon!
Was echt blij toen mn vriendin belde of ik zin had in een shoot!!
Jullie gaan zeker het resultaat zien! :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:15

Ben benieuwd, geniet er van :*

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:16

Wel foto's posten dan he Lisa!

Nathalie; Je kunt wel een berichtje sturen en als het uiteindelijk niets blijkt te zijn dan houdt het toch gewoon op? Dadelijk krijg je spijt dat je het niet gedaan hebt ;)

Prissey; Ik denk dat je een heel realistisch beeld schetst. Ik kan me in ieder geval vinden in hetgeen wat je beschrijft en hoop dat je alleen maar meer en meer plezier van Melody gaat krijgen! Je geduld wordt beloond, ook al is het maar te zien in kleine dingen.

Mijn levensmotto is: Pluk de dag voor je in een vaas eindigt. (loesje)
Daarom heb ik nu ook mijn day zero project gestart en ik ben ook al begonnen met de uitvoering.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:22

Dankje Paulien, gaat zeker lukken! :D

@Joopie; natuurlijk plaats ik foto's! Vriendin kennende zet ze ze gelijk op de computer en heb ik ze binnen 1/2 uur al! :D

Day Zero project, wat houd dat in? (: Sorry, mn paard is heel erg blond en ik neem het over..

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:27

Ben benieuwd naar de foto's!
Je kan beter dichterbij komen wonen :j O:)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:29

Haha (:

Misschien als ik ga studeren ergens en ik neem Nebeltje mee, dan kom ik misschien wel in de buurt! :D Of zoals ik al ooit zei met een show. Maar dit jaar rijd ik met Nib niet zoveel shows want hij heeft énorm veel merrie's dit jaar! Ouderwetse hengsten zijn gewild!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:33

Nou dat zijn 101 doelen in 1001 dagen voltooien. Moet je maar eens met de zoekfunctie kijken op bokt, er zijn heel veel mensen die dat hier doen en staan veel lijsten online. Mijn lijst is nog een geschreven versie dus nog niet online.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:35

Ooh jody!
Wat knap, ik heb ook geprobeerd aan een Day Zero project te beginnen maar ik kan me er echt niet toe zetten..

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:39

Knap hoor Jody, ga zo wel even zoeken! (:

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:43

Liiisaaa schreef:
Knap hoor Jody, ga zo wel even zoeken! (:

Nouja er zitten wel hele simpele dingen bij hoor.
Bijv. 5x gaan hardlopen ofzoiets. Maar allerlei dingen die je anders niet echt vanzelf zou doen.
Het is echt heel grappig om te doen :D

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:46

Ja, maar ook dat kunnen goede dingen zijn!
*gaat nu toch ook maar eens weer kijken naar 101 doelen*

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:46

Haha klinkt ook wel leuk! :D
Maar denk niet dat het mij gaat lukken, ik vergeet het altijd en dan op de 1000ste dag.. Ooh oliebol had nog zo'n lijst liggen! :D

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:49

Daarom hou je ook een blog bij! ;)
'T lijkt me wel super vet om dan al die reactie te lezen en daarvan weer gemotiveerd te blijven...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:56

Ja alleen weet k niet hoe ik zo een blog moet maken en bijhouden, alleen op hyves maar mijn leerlingen van me werk hoeven dat niet te zien vind ik.
Een doel is bijv. fotoshoot van Wenner, een keer naar Londen, weekendje weg boeken met mn vriendje, een strandrit, weer naar Laag Soeren met Wenner, 3 vd kunstjes aanleren etc.
En daar weer foto's van te hebben enzo. En uiteindelijk een soort van plakboek te maken ofzo.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:57

Ooh gaaf zeg!
Dat is wel gaaf om alles dan in een plakboek te hebben..
Mooie herinnering (: