[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jSophiaF

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 20:34

Ik was elke week de halsters, dat deed ik al bij Donna, dus nu ook voor Wahida.
Voor Donna heb ik er nu maar 9, hahaha en voor Wahida heb ik er nu 3. En 2 voor later als ze groot is.

Donna is nog niet beleerd voor de kar. Maar wil wel alvast gaan sparen voor een goed tuig. Eerst beentje afwachten.

Ik ga nu naar stal, zou gaan rijden, maar ben weer eens giga door me rug gegaan, dus wordt weer alleen knuffelen met Donna en Wahida.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:00

Freya schreef:
yep die heb ik nog. Ik heb dat denk ik gemist. Sorry, maar heb ze nog.

Te koop diversen artikelen, wie helpt me er vanaf ?

Wat wil je daar voor hebben?? Ik zweer bij die dingen. maar ze verkopen ze hier dus niet meer :S en heb de mijne vorige week stuk getrokken..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:53

Freya schreef:
Ik was elke week de halsters, dat deed ik al bij Donna, dus nu ook voor Wahida.
Voor Donna heb ik er nu maar 9, hahaha en voor Wahida heb ik er nu 3. En 2 voor later als ze groot is.

Donna is nog niet beleerd voor de kar. Maar wil wel alvast gaan sparen voor een goed tuig. Eerst beentje afwachten.

Ik ga nu naar stal, zou gaan rijden, maar ben weer eens giga door me rug gegaan, dus wordt weer alleen knuffelen met Donna en Wahida.

Wassen? LOL Ik was mijn eigen rijbroek zelfs niet zo vaak :D Slijten ze dan niet snel als je ze zo vaak wast?

Ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!! Ik heb voor morgen nl een priveles afgesproken in de clubbak *\o/* *\o/* *\o/* Mijn allerallerallereerste les met Ankie. Het is de instructeur die de normale clublessen doet, maar gezien Ankies actie zondag (waar de ruiter overigens toch een blauw plek van overgehouden heeft :o ) bedacht ik me dat eerst een rustig lesje alleen misschien ook wel verstandig is. Pff ik ben nu al zenuwachtig. Doe meteen mijn bodyprotector aan morgen ;)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:54

Citaat:

Door je rug, vervelend!! Hoe heb je dat gedaan?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:56

Spannend Hinke! HEt gaat vast goedkomen :)

Ik heb voor Kebab ook een halstertje gekocht, van HH. Wilde eigenlijk een enorm penny halster maar die hadden ze niet ;)

Ik heb ook even geen spullen nodig, heb mn centjes hard nodig met 2 donderstenen hahaha.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 21:59

Wist je dat je heel veel voor shetlanders hebt muppetmayo? Van peesbeschermertjes tot dekjes en dekens :+ Kan je weer lekker gaan winkelen bij divoza :D

Je gaat hem dus morgen ophalen? Hoe ga je het nu doen?

En ja ik vind het erg spannend. Het is niet alleen mijn eerste les, maar het is ook aan het eind van een normale les, dus het zal er behoorlijk druk zijn met paarden die weggaan enz. Maar dat is meteen een goede oefening.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:04

Is idd een goede oefening. En het gaat gewoon goedkomen :)

Ik ga hem morgen met een trailer halen. Waarschijnlijk vervoeren we hem los.
Ze hadden bij van Rijs helemaal niet zoveel! Wilde een penny halster maar die hadden ze niet. Wel 1 regenboog kleurtjes halster, maar die was niet verstelbaar en die leek me wel heel erg mini ;)

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:10

Hinke schreef:
Wassen? LOL Ik was mijn eigen rijbroek zelfs niet zo vaak :D Slijten ze dan niet snel als je ze zo vaak wast?

Ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!! Ik heb voor morgen nl een priveles afgesproken in de clubbak *\o/* *\o/* *\o/* Mijn allerallerallereerste les met Ankie. Het is de instructeur die de normale clublessen doet, maar gezien Ankies actie zondag (waar de ruiter overigens toch een blauw plek van overgehouden heeft :o ) bedacht ik me dat eerst een rustig lesje alleen misschien ook wel verstandig is. Pff ik ben nu al zenuwachtig. Doe meteen mijn bodyprotector aan morgen ;)

Hehe is het zo'ne wilde dan? :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:11

Afbeelding en dan heb ik de middelste kleur, dus die verschillende kleurtjes blauw voor Kebab ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:34

Halsters wassenYep elke week een schone om. Elke week wassen niet, ik verzamel de vuile tot dat ik er nog een schoon in de kast heb hangen en dan allemaal de wasmachine in.
Ze hebben nu ander halve week een halster om gehad, en die is echt smerig. Dus hub verzamelen en dan wasssen.
Ze slijten juist minder.
Ik heb voor Donna en Baco en Wahida een zelfde halster gekocht. Die van Donna is al 3 keer gewassen en nog netjes schoon, Wahida heeft hem vanavond voor de tweede keer om gehad, die van Baco is van het weekend voor het eerst gewassen, die is geroest en die van Donna niet. Baco heeft hem goed 2 maanden omgehad. ( loopt nu met een halster van Donna om - roze met grijs geruit, hahaha )
Morgenochtend hebben ze allebei weer een zelfde om, want Wahida staat lekker zonder halster op stal.
Afbeelding
Over dit halster heb ik het.

Rugpijn
Ja hoe kom je er vanaf, maakt vanmorgen al een schuiver op de zaak en vanavond ging ik me kippies voeren en er schoot een muis voor me voeten door ( kom niet van die krengen af, ben al maanden bezig om nestjes en burgten op te rollen, maar telkens hebben ze weer een nieuwe woonplaats gevonden, grgrgr ) dus ik schrok en ik ben echt niet bang voor muizen, maar ze zijn zo giga snel, dus ik maak weer een schuiver. En nu giga pijn in me rug. Dacht gooi me meiden even los, maar ook dat ging niet.

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:36

Oooh leuk halstertje.

Ja met zo vervelend weer, ene dag regent het de andere schijnt te zon :P
vuile halster of zuivere halster :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:37

Ahhh wat staat ie enorm schattig zeg :D

Balen van de pijn in je rug joh :(:) Al de zoveelste keer deze week toch?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:39

ik ben net zo met dekens. een a twee weken, max 3 weken dezelfde deken op, dan de was in en een schone op.
Ze gaan echt langer mee.
Ik heb nog een deken die heb ik al 7 jaar, Donna haar eerste winterdeken ( niet waterdicht ) en heb Donna haar eerste halster toen ze van mij was. die begint nu pas te roesten, maar dat mag dan wel na 7 jaar, verder nog in super staat.

Ja ik vind het echt super staan bij die "gele" paardjes.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:43

Nathalie83 schreef:
Freya schreef:
yep die heb ik nog. Ik heb dat denk ik gemist. Sorry, maar heb ze nog.

Te koop diversen artikelen, wie helpt me er vanaf ?

Wat wil je daar voor hebben?? Ik zweer bij die dingen. maar ze verkopen ze hier dus niet meer :S en heb de mijne vorige week stuk getrokken..

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:45

ik moet echt aan een bril geloof ik, hahahaha
ik heb het berichtje echt niet voorbij zien komen, solly.
wat wil je er voor geven ? Voor de handschoenen. stuur me anders een pb, die zie ik wel.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:47

@ muppet, ja ik wordt er niet goed van, moet 8 sept. maar het ziekenhuis , dan gaan ze verder kijken, hernia is het niet, daar heb ik teveel kracht voor in me benen.
Na een tijdje lopen gaat het wel weer, het enige wat ik weet is dat er twee wervels scheeft zitten en de gelkussentjes tussen me wervels, onderin me rug, waar die twee scheef zitten erg dun is geworden, en dat veroorzaakt de pijn. We wachten maar af.

Maar wel spannend, ik ving op dat je morgen Kebab gaat halen ?
Of heb ik het mis.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:50

Phoe.. klinkt niet fijn iig. Een hernia is het dan idd niet, dan heb je een uitstulping bij die gelkussentjes om het zo maar te noemen, en die drukt tegen je zenuw ;)

Ik ga morgen Kebab idd halen :D Vind er alleen nog even niks aan :P Maar dat komt denk ik doordat Daims niet met trailers samen gaat haha. Heb echt zoiets van dit kan vast niet goed gaan... Maar we zien het morgen wel ;) Heb nu al een hooinet achterin mn auto liggen voor straks in de trailer. Ik kom tussendoor niet op stal ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:51

Ik vind dit een super mooi hoofdstel , mooi fijntjes, even navraag gedaan in welke maten hij verkrijgbaar is.

Afbeelding

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:52

Gaat zeker goed komen morgen. Positief blijven denken.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:52

Zo die is wel heel fijn zeg!

Ik ben op zoek naar een penny halster voor Kebab :P Ik denk dat ik maar een veulen halster koop, die zijn klein en zijn er wel in penny kleurtjes haha.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:54

of zo eentje die Wahida heeft, met een tekst op de neus

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:57

Ja zoiets idd ;) Maar ze hadden niet veel in shetter maat. Ga van het weekend wel eens op mn gemakje kijken bij divoza enzo ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:58

niet te veel shoppen he ...

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 22:59

Hahaha nee! Maar een klein beetje mag wel toch ;) Hij moet toch zn eigen poetskistje enzo ;)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 23:08

ja dat is waar. ( heb ik toen ook gedaan met Wahida ... )