Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Freya schreef:yep die heb ik nog. Ik heb dat denk ik gemist. Sorry, maar heb ze nog.
Te koop diversen artikelen, wie helpt me er vanaf ?
Freya schreef:Ik was elke week de halsters, dat deed ik al bij Donna, dus nu ook voor Wahida.
Voor Donna heb ik er nu maar 9, hahaha en voor Wahida heb ik er nu 3. En 2 voor later als ze groot is.
Donna is nog niet beleerd voor de kar. Maar wil wel alvast gaan sparen voor een goed tuig. Eerst beentje afwachten.
Ik ga nu naar stal, zou gaan rijden, maar ben weer eens giga door me rug gegaan, dus wordt weer alleen knuffelen met Donna en Wahida.
Slijten ze dan niet snel als je ze zo vaak wast?
Mijn allerallerallereerste les met Ankie. Het is de instructeur die de normale clublessen doet, maar gezien Ankies actie zondag (waar de ruiter overigens toch een blauw plek van overgehouden heeft
) bedacht ik me dat eerst een rustig lesje alleen misschien ook wel verstandig is. Pff ik ben nu al zenuwachtig. Doe meteen mijn bodyprotector aan morgen

Kan je weer lekker gaan winkelen bij divoza

Hinke schreef:Wassen? LOL Ik was mijn eigen rijbroek zelfs niet zo vaakSlijten ze dan niet snel als je ze zo vaak wast?
Ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!! Ik heb voor morgen nl een priveles afgesproken in de clubbak![]()
![]()
Mijn allerallerallereerste les met Ankie. Het is de instructeur die de normale clublessen doet, maar gezien Ankies actie zondag (waar de ruiter overigens toch een blauw plek van overgehouden heeft
) bedacht ik me dat eerst een rustig lesje alleen misschien ook wel verstandig is. Pff ik ben nu al zenuwachtig. Doe meteen mijn bodyprotector aan morgen
en dan heb ik de middelste kleur, dus die verschillende kleurtjes blauw voor Kebab

Al de zoveelste keer deze week toch? Nathalie83 schreef:Freya schreef:yep die heb ik nog. Ik heb dat denk ik gemist. Sorry, maar heb ze nog.
Te koop diversen artikelen, wie helpt me er vanaf ?
Wat wil je daar voor hebben?? Ik zweer bij die dingen. maar ze verkopen ze hier dus niet meer :S en heb de mijne vorige week stuk getrokken..

Vind er alleen nog even niks aan
Maar dat komt denk ik doordat Daims niet met trailers samen gaat haha. Heb echt zoiets van dit kan vast niet goed gaan... Maar we zien het morgen wel
Heb nu al een hooinet achterin mn auto liggen voor straks in de trailer. Ik kom tussendoor niet op stal
Ik denk dat ik maar een veulen halster koop, die zijn klein en zijn er wel in penny kleurtjes haha.
Maar ze hadden niet veel in shetter maat. Ga van het weekend wel eens op mn gemakje kijken bij divoza enzo
Hij moet toch zn eigen poetskistje enzo