Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Freya schreef:yep die heb ik nog. Ik heb dat denk ik gemist. Sorry, maar heb ze nog.
Te koop diversen artikelen, wie helpt me er vanaf ?
Freya schreef:Ik was elke week de halsters, dat deed ik al bij Donna, dus nu ook voor Wahida.
Voor Donna heb ik er nu maar 9, hahaha en voor Wahida heb ik er nu 3. En 2 voor later als ze groot is.
Donna is nog niet beleerd voor de kar. Maar wil wel alvast gaan sparen voor een goed tuig. Eerst beentje afwachten.
Ik ga nu naar stal, zou gaan rijden, maar ben weer eens giga door me rug gegaan, dus wordt weer alleen knuffelen met Donna en Wahida.
Hinke schreef:Wassen? LOL Ik was mijn eigen rijbroek zelfs niet zo vaakSlijten ze dan niet snel als je ze zo vaak wast?
Ik ben ZENUWACHTIG!!!!!!!!! Ik heb voor morgen nl een priveles afgesproken in de clubbak![]()
![]()
Mijn allerallerallereerste les met Ankie. Het is de instructeur die de normale clublessen doet, maar gezien Ankies actie zondag (waar de ruiter overigens toch een blauw plek van overgehouden heeft
) bedacht ik me dat eerst een rustig lesje alleen misschien ook wel verstandig is. Pff ik ben nu al zenuwachtig. Doe meteen mijn bodyprotector aan morgen
Nathalie83 schreef:Freya schreef:yep die heb ik nog. Ik heb dat denk ik gemist. Sorry, maar heb ze nog.
Te koop diversen artikelen, wie helpt me er vanaf ?
Wat wil je daar voor hebben?? Ik zweer bij die dingen. maar ze verkopen ze hier dus niet meer :S en heb de mijne vorige week stuk getrokken..