Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:Moet ff sigaretten halen voor me kleine buurmeisje, en dan gaan we even een peukie roken in dat enge park. (met die enge vent.)
Achja, al zegtie weer 'zullen we even kennismaken?'
Geef ik 'm gewoon een knie'tje in ze ballen 'Prettig kennis met u te maken.'
Totstraks!
Nienke_17 schreef:Ja vind ik ook erg jammer, vindt hem zeker ook erg mooi maar zijn karakter schijnt minder te zijn geweest heb ik gehoord. Merk daar bij Sjoukje niks van gelukkig
HAFxGEK schreef:Nienke_17 schreef:Ja vind ik ook erg jammer, vindt hem zeker ook erg mooi maar zijn karakter schijnt minder te zijn geweest heb ik gehoord. Merk daar bij Sjoukje niks van gelukkig
Ja hoezo dan?? Geluk bij Sjoukje niet dan, leuke naam trouwens
Anseltje schreef:vind het een friezenaam
Anseltje schreef:vind het een friezenaam
Nienke_17 schreef:Ja ze kunnen ontzettend onschuldig en zielig kijken als het om eten gaat dat ken ik
De moeder van mijn vriend zegt ook altijd Froukje ipv Sjoukje en dan zegt iedereen weer Neehee het is Froukje de Both en Sjoukje van de Lohofte
HAFxGEK schreef:ik verveel me een beetjeheeft iemand een leuke sait??
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:vind het een friezenaam
Froukje vind ik een friezennaam
Monica_86 schreef:
TjelleBieb schreef:Wat ik zo sneu vind he. (het zal wel helemaal niet sneu zijn maargoed)
In de pauze, looptie wel met aantal gasten maar ik zie 'm BIJNA nooit praten of lol hebben ofzo.
Ik zat vanochtend in het A-treum, en hij zat vlakbij me aan een grote tafel, en daar zaten nog een stuk of 8/9(?) jongens, en hij zat gewoon écht bijna helemaal buiten het groepje met een oordopje in ze oor.
HAFxGEK schreef:Nienke_17 schreef:Ja ze kunnen ontzettend onschuldig en zielig kijken als het om eten gaat dat ken ik
De moeder van mijn vriend zegt ook altijd Froukje ipv Sjoukje en dan zegt iedereen weer Neehee het is Froukje de Both en Sjoukje van de Lohofte
Hahahaen froukje is een ...?
biancailona schreef:ga naar de AH tot later allemaal
dlientjuh schreef:biancailona schreef:ga naar de AH tot later allemaal
zeg niet die naam!
Ticcie schreef:Atlantic heeft ook wel een mooie papa..(Liz Artmann..)
dlientjuh schreef:TjelleBieb schreef:Wat ik zo sneu vind he. (het zal wel helemaal niet sneu zijn maargoed)
In de pauze, looptie wel met aantal gasten maar ik zie 'm BIJNA nooit praten of lol hebben ofzo.
Ik zat vanochtend in het A-treum, en hij zat vlakbij me aan een grote tafel, en daar zaten nog een stuk of 8/9(?) jongens, en hij zat gewoon écht bijna helemaal buiten het groepje met een oordopje in ze oor.
weet hij al dat hij een geheime aanbidder heeft