Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

SusaSuus schreef:Sorry dames, ben alweer een aantal dagen niet geweest...
Druk, druk, druk![]()
Iedere x heen en weer naar Grunn, maar heeft zijn vruchten afgeworpen: ben aangenomen bij de BelastingDienst![]()
Verder al veel aan het inpakken in huis en de verhuizing van Katja aan het regelen...
Vanmiddag ga ik bijlezen, zo naar de makelaar om het voorlopig koopcontract te tekenen
SusaSuus schreef:Sorry dames, ben alweer een aantal dagen niet geweest...
Druk, druk, druk![]()
Iedere x heen en weer naar Grunn, maar heeft zijn vruchten afgeworpen: ben aangenomen bij de BelastingDienst![]()
Verder al veel aan het inpakken in huis en de verhuizing van Katja aan het regelen...
Vanmiddag ga ik bijlezen, zo naar de makelaar om het voorlopig koopcontract te tekenen
en kan ik een keertje je mooie katje bewonderen
:D:D

dan gelijk dikke kleding aan en naar peeps.
ze doen zeer en trillen heel erg grrrrrrrrrrrrrrrrr
Gewoon rustige ritjes en nooit wat gebeurd. Peep rende ook toen ze nog dag en nacht stond in de winter(wat nu niet meer mag voor de rhoeven) als een gek door de wei te galoperen/bokken etc. farahtjuh schreef:mooie foto's hoor leuke haf
mag ik vragen wat voor papier die heeft ?
marlis leef met je mee zit tot 4 uur op stage heb ook geen zin meer
en heb last van mijn ogenze doen zeer en trillen heel erg grrrrrrrrrrrrrrrrr
Marlis schreef:farahtjuh schreef:mooie foto's hoor leuke haf
Hoe komt dat?
Erg he, met die sneeuw buiten wil ik lekker naar peep, jij ook zeker lekker naar de paarden haha?
maar hoe kom ik er weer van af 

dus met een beetje geluk kan ik morgen gewoon lekker over de weg naar de manege en krijgt farah dan niet van die sneeuw kloeten onder der ijzers 

farahtjuh schreef:mooie foto's hoor leuke haf
maar hoe kom ik er weer van af 

dus met een beetje geluk kan ik morgen gewoon lekker over de weg naar de manege en krijgt farah dan niet van die sneeuw kloeten onder der ijzers