Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotee schreef:Zijn hier trouwens nog meer mensen met haffie's die alles bruin hebben qua tuig?
SmeeJ schreef:
SmeeJ schreef:Omg.
Ik zit en boterham te eten zonder iets erop, komt me rat eraan.
Sleept die hele boterham mee naar onder de dekens
TjelleBieb schreef:Ik ben bang..
.. Voor de trein.
mieske schreef:HOi hoi,
Ik meld me ook aan als ik jullie toestemming krijg![]()
Ik heb 2 haflingers, Brutus en Willy.. Willy heb ik in Stramroy staan..
Neem maar eens een kijkje op http://www.staloppestiene.nl
Wij hebben het erg naar onze zin hier. Paarden worden 6 keer per dag gevoerd en kunnen winter en zomer dagelijks in de wei![]()
Over Brutus is een lang verhaal, als je daar meer over wilt weten moet je maar even in LVZ kijken bij een topic van mij over advocaten (Weet niet hoe ik de link hier neer moet zetten )![]()
Met Willy "probeer" ik dressuur te rijden, met nadruk op probeer, omdat hij het afgelopen jaar veel blessures heeft gehad helaas. Maar we zijn nu weer aan het opbouwen en gaan er op volle moed weer tegen aan.
Ik heb ook nog een andere haflinger gehad waar ik bij de knhs in de M ben gestart, maar omdat ik nu zelf wat minder fanatiek ben en ook nog pas moeder ben geworden heb ik al een tijdje geen wedstrijden meer gereden..
Binnenkort ga ik weer eens beginnen met privelessen, misschien als dat goed gaat dat ik toch weer eens af en toe een wedstrijdje ga rijden. We zien wel.. Mocht je nog wat willen weten over mij of mijn pony's hoor ik het welIk probeer wel een beetje mee te kletsen haha
![]()
Dit is mijn Willy
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Heeft iemand hier trouwens een appeltjes groen sjabrak op z'n haffie liggen? En misschien daar een foto van?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4L7TPSHR.jpg
Hele hele oude foto
Babsie_Flash schreef:Sorry Viet... maar deze vind ik echt niet mooi
mieske schreef:@ monica bedankt ! Ben idd erg trots op mijn hafje met zijn ondeugende koppie![]()
@Babsie.. HaajIk je had eerder zien zweven in dit topic, dus dacht dat het wel gezellig zou zijn als jij er rond zou dwarellen dus vandaar dat ik me ook maar heb aangemeld.. Heb alleen niet de puf om 200 bladzijdes te gaan lezen
![]()
Jeetje dames, gaan jullie altijd zo snel![]()
Ik ben er 2 uurtjes niet en gelijk weer 3 baldzijdes vol onzin vol getypt![]()
Kan er alleen geen touw aan vastknopen haha!
Ik zag dat iemand allerlei soorten merken zadel aan het afkraken was![]()
Ik heb een Kieffer voor op mijn haflinger, jammer genoeg had ze daar geen commentaar op.. Maar misschien komt het nog
mieske schreef:Dit kleine dametje zit nu op schoot mee te kijken wat ik allemaal aan het typen ben.
Dit is Amy, toekomstig haflinger gek (hoop ik haha):
mieske schreef:_karin_ schreef:Mensen!
Ik ben weer terug van wintersport.Nu ga ik vanaf pagina 56 (!!!!!!!) bijlezen.
veel plezier ! Ik waag me er niet aan
lotteluvah schreef:
Babsie_Flash schreef:nieuwe schoenen gekocht Karin??
Ik heb gisteren dit dekje bij Divoza gekocht:
Wianda vandaag voor het rijden
Babsie_Flash schreef:en het andere dekje (Anky) die ik heb gekocht met o.a. de Roeckle handschoenen die ik heb gekocht
mieske schreef:SmeeJ schreef:Miii NaAm iis EsUmEejJ
Annoying![]()
Sanchowtju schreef:
Mrtien_Belle schreef:pfff.. ik heb waarschijnlijk weer een ontstoken achillespees
Roma_4ever schreef:Dr stonden vandaag 2 volwassen kerels rotjes in de buitenbak te gooien terwijl we aant rijden waren
sjonge stoer hoor en weggaan neehoor paardjes helemaal gek en dat is leuk gooien dr nog wel een paar in
politie paar x geprobeerd te bellen maar opnemen stel je voor zeg .
later stonden die idioten vlak bij te karbit schietennou fatsoenlijk rijden kon je toen wel vergeten
Roma_4ever schreef:Babsie_Flash schreef:Volgende keer geweer meenemen Yvanka! Afmaken zulke lui
ja idd weg dr mee hoop van harte dat dat vuurwerk in hun handen ontploft
Ticcie schreef:'t Begint echt teveel te worden.. Kan hem niet rijden zoals het hoort, zijn omgeving staat hem niet aan en nog zoveel dingen..
'k Wil hem niet weg doen, ma 't doet zo'n pijn..
Ga nu echt gaan slapen.. 'k Kan niet meer en weet echt niet wat doen..
Slaap zacht, iedereen..
x
Anseltje schreef:ik weet niet precies wie, maar ik had op pagina 151 een berichtje geplaatst dat larissa even niet kwam ivm pc. Heb maar weinig reactie erop gehad..
Nu het ze op de vorige pagina hoi gezegd en dan krijgt ze weer geen reactie
SmeeJ schreef:new photoooo.
Anseltje schreef:ik zou het niet weten, vind ut wel raar zo'n geval xD
Naomi_Haffie schreef:ik ga die kút folders vouwen'
gelijk weer ruzie met m'n moeder, aargh
Jotee schreef:Nou niet vallen alsjeblieft! Heb van de week al genoeg ellende gezien!
Jotee schreef:Nou niet vallen alsjeblieft! Heb van de week al genoeg ellende gezien!
Jotee schreef:Hebbie een foto dan Amandie?
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Nou niet vallen alsjeblieft! Heb van de week al genoeg ellende gezien!
Nou, ik zie mezelf niet blijven zitten.
Jotee schreef:5 UREN?! WOOW! Ik heb trouwen sook spierpijn. Had gister op m'n rijlaarzen en heel blok van zo'n 3 km gelopen met een vriendin en der pony!
Ik ga naar Noran toe! Ff mooie foto's maken enzo! Toedeloe!
Jotee schreef:5 UREN?! WOOW! Ik heb trouwen sook spierpijn. Had gister op m'n rijlaarzen en heel blok van zo'n 3 km gelopen met een vriendin en der pony!
Ik ga naar Noran toe! Ff mooie foto's maken enzo! Toedeloe!