Tjah, aan de ene kant is het wel een klein eetje frustrerend dat ik nog niet echt iemand heb, maar de moed zakt mij niet in de schoenen hoor, het waren allenmaal erg jonge meisjes...
Matador was echt zielig gistere, hij had het zooooo koud, hij stond er bij alsof hij ziek was. Hoofd tussen zijn voorbenen ingezakte schouder oren in zijn nek opgetrokken neusjvleugels, hij stond ook helemaal een beetje raar. Ondanks dat hij bijna 2,5 is, heb ik hem toch een dekentje op gedaan. Hij had het op stal nogsteeds zo ontsettend koud... Volgende weeg ergens gaa we dus een goed dekentje halen voor hem, gij staat nu onder een flees en een regendeken... Maar ook daaronder had hij het nog behoorlijk fris. Hij is echt een aanstellertje
Ach, als die eenmaal ingereden is, en aan wedstrijden is gewend, dan gaat hij echt grandioos, dat weet ik nu al... De grootste aanstellers, zijn uiteindelijk de beste 
Nou, ik heb gistere dus ook even geklikkerd met Mara en met Matador. Mattie had het heeeeeeeeeel snel door, die kan nu voedsel weigeren. Natuurlijk nog lang niet bevestigd, maar een begin is er. Het ziet er wel grappig uit, hij gaat er helemaal raar van staan
Met Mara ben ik begonnen met een voetje. Ik merk dat haar linker hersenhelft beter ontwikkeld is dan rechts. Ze pakt dingen rechts dus makkelijker op als links. Ze ze nu met rechts een been geven op comando. Dan tik ik het been een keer aan en zeg ik VOET, en dan doet ze haar been omhoog
links snapt ze het nog niet helemaal
hahahaha Links dus iets meer trainen, als is rechts leuker

Dan is het echt prima te doen buiten