Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook al stukje gewandeld.. Ging goed tot we het erf af liepen.. Jelmer stond stil met een uitdrukking van: ik zet geen stap meer, wat je ook doet.. Dus ik druk houden op touw en wachten, wachten, wachten... En ja toen kwam de stap (incl hap naar mijn arm) en het was klaar
liep de rest lekker vrolijk mee
echt een leuk ding! ga vast en zeker nog een hoop lol met hem beleven
MaaykeKramer schreef:dames... ik ga jullie even verlaten... het is uit met mijn vriedn en ga nu hier het huis uit! ben het gelieg en gezeik zat! en kies voor mijzelf... ik laat snel weer wat van mij horen!
nou ik ben weer helemaal blij en we gaan er weer voor!! Sorry moest het even kwijt

Madeira_ schreef:Joehooeeee ik weet waarom Madeira heeft gebokt!! Hehe eindelijknou ik ben weer helemaal blij en we gaan er weer voor!! Sorry moest het even kwijt
![]()
Maayke, veel sterkte meid!
Naomi, je blijft lief lief lief
naomimak schreef:Madeira_ schreef:Uhm ja Naomi hoe leg je het uit?
uhmmm ja das wat lastig er maa rik zal het ff kort doen..
ze moet ff strenger zijn en meer stelling en al gaat ze race gewoon naar binne trekken en als ze uit zwaait met buiten been of sweep en ik kom er wel weer ff corigeren:P
Peelie schreef:naomimak schreef:
uhmmm ja das wat lastig er maa rik zal het ff kort doen..
ze moet ff strenger zijn en meer stelling en al gaat ze race gewoon naar binne trekken en als ze uit zwaait met buiten been of sweep en ik kom er wel weer ff corigeren:P
waarom doet ze het dan???
want het is niet 'gezond' als een paard dat zomaar doet... vind je ook niet...