Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Freya schreef:muppetmayo schreef:Vind Kebab stiekum ook nog wel leuk hoor hihi.
Maar Dirk is wel lekker zo'n oerhollandse naam, echt zo'n shetterpoownienaam hihi.
(en natuurlijk afgeleid van Dirk Kuyt he)
Ja natuurlijkik zou echt niet weten wie dat ik. Misschien dom, maar ja ben blond he.
Avalon_ schreef:Ik vind mezelf sportief! Gister 5,5 kilometer gelopen met Maggy, even bij eigenares langs en bij ons thuis haar wat water laten drinken, grazen en een paar lekkere wortels. Maarja, dan moet je ook die 5,5 kilometer weer terug naar de weide...
We hebben alles gezien aan verkeer en natuur, we hebben enorm genoten, ze gaf geen krimp van welk voertuig dan ook! Supertrots dus!
Peelie schreef:Avalon_ schreef:Ik vind mezelf sportief! Gister 5,5 kilometer gelopen met Maggy, even bij eigenares langs en bij ons thuis haar wat water laten drinken, grazen en een paar lekkere wortels. Maarja, dan moet je ook die 5,5 kilometer weer terug naar de weide...
We hebben alles gezien aan verkeer en natuur, we hebben enorm genoten, ze gaf geen krimp van welk voertuig dan ook! Supertrots dus!
Hoe oud is mette ondertussen eigenlijk? Omdat je al zo lang weg blijft.
Mystique04 schreef:Zo drinkt Mystique water ipv haar neus gebruikt ze haar voet om water erin te pompen