mieske schreef:Babsie_Flash schreef:Dat is heel netjes Mieske!!
Welkom iedereen die er net bij zijn gekomen
Zelfde afstamming als de haffie die ik nu heb![]()
Ik was met die eerste haflinger, Walty van de Veltwijk, onderling mee begonnen.. Was toen gelijk clubkampioen, toen hij nog maar net 3 maanden onder het zadel was haha.. (b proefje zonder galop)
Ik had toen 30 punten verschil met nummer 2Ik had hem alleen gekocht voor recreatie, maar hij deed het zo goed dat ik toen ook maar knhs ben gaan rijden
Heb zoveel bekers en medialles met hem gewonnen !elke wedstrijd wel 1, soms zelfs 2
![]()
1 wedstrijd vergeet ik nooit meer.. Mijn eerste m2 wedstrijd haha ! Ik liep echt voor banketstaaf ! We moesten binnen inrijden en buiten de rpoef rijden.. Binnen liep hij als een trein en buiten liep hij de hele proef met zijn kop omhoog haha en dat in de m2Was blij dat ik klaar was.. Had dat nog nooit met hem gehad, en daarna ook niet meer.. Wat het nou was weet ik nog steeds niet
![]()
Alleen met deze haflinger heb ik zoveel pech, heb dit jaar amper kunnen rijden, peesblessure, tegen spierbevangenheid aan, slijmvlies onsteking, last van zijn rug spieren en nou afgelopen week weer niet kunnen rijden omdat hij een mega dikke nek had van de enting en het heel pijnlijk was..
Ben nu weer een beetje aan het hobbelen
Jeej, wat een tegenvallers. Hoeveel pech kun je hebben in een jaar?