xLaus_ schreef:zo suus heeft de actie erin
en reageren maaar
haha ach ja trug lezen he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLaus_ schreef:zo suus heeft de actie erin
en reageren maaar
lotteluvah schreef:bruine dobert frontriem gekocht![]()
lotteluvah schreef:afschriken?
Ze zijn toch aant spelen?
Naomi_Haffie schreef:goeiennmiddag
heb net toch ruzie gehad met engels leraar joh
ga nu even terug lezen
biancailona schreef:ilona niet meer kreupel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag gereden sinds de liesbosmeeting, gingen draven, en de vorige keer mopperde ze zeg maar, dat het niet fijn was en toen liep ze ook niet goed in draf. Nu hebben we zelfs hard gedraafd, ze wou het zelf, en twee stukken gegaloppeerd, dat in een kort rondje, en briezen wat ze deed, geweldig, ze had er helemaal zin in.
O, ja heb haar niet eens gelongeerd voordat ik ging rijden, doe ik nooit. Gewoon opstappen en gaan. Ze liep ook helemaal vrolijk met de oortjes naar voren.
En met mijn bitloze hoofdstel natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lotteluvah schreef:
Deze in het bruin
lotteluvah schreef:Zou ik een full of cob hoofdstel bestellen van kieffer?
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Zou ik een full of cob hoofdstel bestellen van kieffer?
full kun je verkleinen en cob weer niet vergroten.. ik heb voor as ook full van die mexicaan hoor..
kweet de bouw van lotte dr hoofd nie preciesals cob net past zal ik full pakke
Naomi_Haffie schreef:hopelijk komt mams snel thuis en maakt ze het eten vlug, dat ik snel op kan eten , en dan snel naar haffselwatn ik moet et gewoon vragen vandaag !
lotteluvah schreef:Zo hoofdstel en neusriem besteld.
lotteluvah schreef:Ik heb altijd cob en dan zit ik met de bakstukken vaak nog bovenaan. Dus heb cob besteld.
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:hopelijk komt mams snel thuis en maakt ze het eten vlug, dat ik snel op kan eten , en dan snel naar haffselwatn ik moet et gewoon vragen vandaag !
indd JE MOET
Naomi_Haffie schreef:lotteluvah schreef:Zo hoofdstel en neusriem besteld.
welk hoofstel ?
Naomi_Haffie schreef:heb je foto vieterd?
jaa lausoja dat zij ik nog op msn