We starten vandaag met een bokt.nl peuk.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:Nieet, dat is heeeul heeul slecht voor je!!
TjelleBieb schreef:xLariss schreef:Nieet, dat is heeeul heeul slecht voor je!!
Uitlaatgassen inademen is ook slecht voor je.
So, SCREW U!
xLariss schreef:TjelleBieb schreef:Uitlaatgassen inademen is ook slecht voor je.
So, SCREW U!
Screw u?
Myn mama zegt dat het heel slecht is en dat ik moet stoppen anders ga ik 10 jaar eerder dood
dlientjuh schreef:
TjelleBieb schreef:Zul je net zien dat ik een week gestopt ben met roken, en overreden word door een auto.
Nienke_17 schreef:@: Babsie_Flash,
http://www.ruiterhuishelden.nl/shop/vee ... _bern.html Dit is de link naar het zadel, vriendin van mij heeft hem ook voor haar haflinger en die bevalt ontzettend goed! Als zadelmaker is die van mij wel goed alleen hij is zo vergeetachtig en dat vind ik slechte service.
Ga nu naar werk daag allemaal!
TjelleBieb schreef:Morgen is de arm van me beste vriendin serieus helemaal bont&blauw.
-Schaamte-
HAFxGEK schreef:
[img]http://img148.imageshack.us/img14 8/640/veel076fv9.jpg[/img]
let vooral op mij daar achter
SmeeJ schreef:Ik had gisteravond opeens geen internetverbinding meer, Solly
Hilde_q schreef:nou ik mis nienke verschrikkelijk, been was gister weer loei dik en hard, nu nog een week extra rust, mag nu helemaal niet meer naar Nienke en zo gaanSchool is het hartstikke druk en een paardje die ik vroeger gereden heb is verkocht
TjelleBieb schreef:Gebruikers op dit forum: Babsie_Flash, Monica_86, Naomi_Haffie, Nienke_17, Nono, SmeeJ, TjelleBieb, xLariss en 0 bezoekers.
PEUKIEEEEEEEEEEE!
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:was het neit nat?
nee onze bak is nooit nat
Hilde_q schreef:
SmeeJ schreef:
Lekkerlompbeest 2 jaar geleden.
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:
Oemfnet een schildpad
Hilde_q schreef:Vandaag is hond lief jarig
Hilde_q schreef:Anne
Hee moonHoe is het nou met je
?
weer wat beter geslapen enzo ?