Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!! 

Babsie_Flash schreef:Ik ben er achter gekomen dat het MMS-en van mijn mobiele telefoon naar de pc heel goedkoop is (ik maak mijn abbonnement nooit helemaal op ...) dus maak ik veel foto's en stuur ik die door naar de pc. Wel leuk, alleen raakt het geheugen van mijn pc zo ook snel vol... Ik wil mijn foto's ook niet deleten!!
kan niet naar bed..
raak je ze nooit kwijt, of je brand ze op cd

Anseltje schreef:Babsie_Flash schreef:Ik ben er achter gekomen dat het MMS-en van mijn mobiele telefoon naar de pc heel goedkoop is (ik maak mijn abbonnement nooit helemaal op ...) dus maak ik veel foto's en stuur ik die door naar de pc. Wel leuk, alleen raakt het geheugen van mijn pc zo ook snel vol... Ik wil mijn foto's ook niet deleten!!
ff snel; ben toch nog wakkerkan niet naar bed..
dan mail je ze naar je emailadres.. en dan kan je de gemaile verwijdereraak je ze nooit kwijt, of je brand ze op cd
Babsie_Flash schreef:Misschien moet ik dat maar eens gaan doen ja.. ik heb een DVD brander gekocht, maar die moet nog in de pc gezet worden
Kyrseltje schreef:'t Rijden gaat iig super! Ik vraag binnenkort wel even of iemand foto's wilt maken!

Anseltje schreef:Kyrseltje schreef:'t Rijden gaat iig super! Ik vraag binnenkort wel even of iemand foto's wilt maken!
KIES MIJ KIES MIJ!
kekaro schreef:hij ziet er goed uit !!!
mooi ventje
het rijden ook! ziet er al veel soepeler uit dan in het begin.

zo ziet hij er inderdaad op de foto's ook uit 
kekaro schreef:zo ziet hij er inderdaad op de foto's ook uit
goed verzorgd en in conditie !