haha Jo-Shakira wat schattig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:Ik voorheen zwart/wit, maar nu een bruin zadel dus als ik weer ga starten dan wordt het bruin/wit of crème.
Wat vraag je voor dat hoofdstel?
plutolover schreef:ik reageer even snel op kiddokidds
Ja de chiro heeft zeker geholpen. Officeel mocht ik een week niks doen alleen wandelen en beetje longeren en wat oefeningen doen. En ik zag duidelijk verschil.
Woensdag is hij behandeld.De zondag erop liep hij nog meer onregelmatiger dan dat hij al liep. Maar dat kan door de dry-neelding die ze ook erbij doet. Toen woensdag erop weer filmpjes gestuurd. Toen vond ze hem al vele malen beter lopen. nu afgelopen zaterdag weer filmpjes gestuurd. En vanuit de filmpjes kan ik hem nu weer rustig oppakken.
15 feb komt ze voor een herhaal behandeling. Hij zat vooral vast bij zn bekken en si gewricht.
ik zal vanmidag nog even op de rest reageren
WAt een miepdozen zeg als jij wilt mennen en hun dan ook willen rijden. Ik denk altijd stan jij heb pech je went maar aan dat ding die er rijdt. hahah maar goed stan heeft zelf ook voor de wagen gestaan dus dat scheelt denk ik.
Zo ging er keer iemand een buitenrit maken met de menwagen. Ik mocht niet rijden dus hup op de achterbankje en stan had ik vast en liep er achter aan.
astridastrid schreef:Ik heb gisteren weer geschreven bij het mennen in Lisse. Degene die eerste was geworden in het Z was ook echt super leuk, met Haflinger Nathalie. Is ze ook lid van Bokt? King heb ik helaas niet zien lopen (vorig jaar wel met mennen) maar wat een leuk verhaal van je dochter en gave foto's!
Ooit hoop ik ook mee te kunnen doen maar vervoer he, grr...
Er liep bij het mennen ook een leuke Haf mee, Stradus ofzo? Was wel een chique dingetje! Had zelf wel hoger gejureerd het mennen maar ik ben geen jury (en ook geen menner, maar het zag er allemaal keurig uit).
astridastrid schreef:Ja die Z Fjord bij het mennen was al iets van 21 jaar! En maar 133cm hoog, vond het wel een enorm leuk ding.
Komt vast goed met je mennen, vorig jaar had je dik winst!!! Dat weet ik nog wel.
Flicka12 schreef:Wat fijn dat je weer kunt rijden Winnielove!![]()
Wat leuk dat je dochter ook wedstrijd rijdt Kiddokids! Ziet er leuk uit![]()
Nog meer van jullie op wedstrijd geweest dit weekend?
Knappe Flickie vandaag, ze wordt zo mooi strak![]()
[ [url=m/9W5zti.jpg]Afbeelding[/url] ]
kiddokids schreef:[ [url=m/5Kl6gj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/opOK0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vraagje wat voor kleir rijden jullie wedstrijd de dames gisteren in creme/ bruin ook het tuig
En ik zelf creme mee blauw jasje en de rest zwart ik vind het bruine zadel niet lekker zitten namelijk
_Desiree schreef:kiddokids schreef:[ [url=m/5Kl6gj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/opOK0C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vraagje wat voor kleir rijden jullie wedstrijd de dames gisteren in creme/ bruin ook het tuig
En ik zelf creme mee blauw jasje en de rest zwart ik vind het bruine zadel niet lekker zitten namelijk
Ik heb je dochter haar proefje inderdaad gezien!
Bink schrok ook onwijs in de hoek, maar de jury had geen haast en mocht hem er rustig aan laten wennen dus dat was wel super fijn![]()
Ik ben nog steeds mega trots op mijn vriendje.