Pff het is echt slecht weer, m'n les is vanochtend ook afgezegd dus heb thuis maar in de bak gereden ging best goed. daarna nog z'n spullenstandaard helemaal uitgezocht enzo was er om half 10 en om half 2 weer thuis hah
Westhof
Geplaatst: 28-01-15 17:36
Ja, echt slecht weer inderdaad Jammer dat je de les hebt moeten afzeggen. Wel 'goed' weer inderdaad om eens wat spullen op te ruimen en uit te zoeken.
Hier nog wel een gelukje trouwens. Ik was al op tijd naar stal gegaan vanwege de voorspelde regen. Ik had Wes' stalletje even gedaan en daarna Wes uit het weiland gehaald. Even zijn benen afgespoeld en daarna op stal gezet. Net toen ik hem op stal had gezet begon het te regenen. Heeft hij toch mooi een uurtje of 7 buiten gestaan en is hij mooi droog gebleven
Maar even kijken hoe ik dat morgen ga doen. Ze voorspellen morgen ook weer slecht weer. Waarschijnlijk ga ik de staleigenaar zo even appen dat ik hem zelf wel buiten zet. Kan ik mooi even aankijken wat het weer gaat doen. Wil hem sowieso wel buiten hebben, maar denk dat ik hem dan gewoon in de paddock zet. Oh, dilemma's
Wat een enorm slecht weer vandaag alweer zeg.. bah!
En het word voorlopig nog niet echt beter..
Waar zit iedereen uit het topic toch, het is hier zo stil geslagen
Westhof
Geplaatst: 29-01-15 16:35
Ik ben er Heb alleen niet echt wat te vertellen. Maak niet echt veel mee in mijn vakantie en met Wes doe ik helaas ook niet zoveel bijzonders vanwege het weer
Hier valt het nu wel mee qua weer. Wel een hoop wolken, maar hier en daar is er ook een lichtblauwe lucht te zien. Vanmorgen heeft het wel een aantal keer even flink gesneeuwd, maar er is gelukkig niks blijven liggen Bij jou wel slecht weer dus?
Oh dat scheelt een hoop! Je hebt ook geen binnenbak dus? Tot wanneer heb je vakantie?
Ja het word hier steeds heel donker en dan komt er weer sneeuw net kwam er ineens een hele hoop hagel en het begon te onweren, het is soms zo donker dat je zou denken dat het 7 uur is haha
Westhof
Geplaatst: 29-01-15 16:59
Nee, heb geen binnenbak ter beschikking en de buitenbak lijkt meer op een zwembad nu, dus rijden kan eigenlijk alleen maar buiten op de weg. Aanstaande maandag begint mijn derde blok. Dan heb ik er alweer 2 weken vakantie op zitten. Gaat echt veel te snel
Balen van het weer zeg! Dan mag ik hier niet klagen haha. Het begint hier trouwens wel net weer een beetje te regenen. Vanavond voorspellen ze hier nog wel regen/sneeuw zag ik net.
ik ben er ook nog. Ik heb gelukkig wel de luxe van een binnenbak.
Morgen weer met me nieuwe verzorger afgesproken, ik help haar even op weg. haha is voor haar lang geleden dat ze paard heeft gereden. Maar moet zeggen ze is het nog niet verleerd haha
Van harte gefeliciteerd Claudia! Leuke kadootjes gehad?
_Lot
Geplaatst: 29-01-15 20:28
Leuke foto's Christa!
Balen van je verzorgster Willeke! Foutje kan wel eens gebeuren, maar een geschoren paard zonder deken de wei op gooien vind ik echt not done
Leuke foto's van het sleeën Claudia! Leuke shet!!
Aah, knappe Wes
Mooie foto's Lara, ze ziet er goed uit!
Zomermodus Kom op zeg, het vriest
Ik longeer altijd zonder longeerhulp en met een (touw)halstertje
Fijn dat je een nieuwe verzorgster hebt Willeke!
Hier is het eigenlijk best goed weer! Wel af en toe hagel, maar daar blijft het bij gelukkig
Ik heb alleen een buitenbak, maar ik heb het geluk dat het deel waar de bak best hoog ligt, waardoor al het water dus als het ware naar achteren zakt. Ik heb dus vrijwel altijd een droge bak