Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat laatste is een geintje, zij kwam met deze wedstrijd aan zetten en vind dat we gewoon mee moeten doen. Ze kan heel fijn les geven maar heeft er niet veel tijd voor. Morgen dus even hulp! 
En anders gewoon een keer haflinger roepen, krijg je gelijk reactie
(zoniet van mij dan wel van Paulien, die weet dat ik Haflingerfanaat ben haha! ) En dat proefje komt vast goed! Carmen is ook een hele leuke vrouw, die leuk kan jureren!

. EngeltjeS schreef:Paulusjuh, een goed passend zadel is inderdaad zo belangrijk. Wat verwacht je van de zadelmaker? Wat denk je wat er uit komt?
. Ik moet gewoon echt iets hebben met een wat diepere zit en meer wrong, ik moet eigenlijk zo min mogelijk met mijn rug hoeven doen..
EngeltjeS schreef:Madeira, wat leuk dat je carrousel rijd. Rijd je altijd voor?
hihi. Ik moet nog wel wat leren haha.
Spring je elke dag, in zo'n week?EngeltjeS schreef:Bedankt voor de reactie's op m'n foto'shihi. Ik moet nog wel wat leren haha.
Maar voor de eerste keer, ben ik wel dik tevreden.
Faringo, wat vervelend zeg dat je rug zo tegen zit.
Paulusjuh, ik bedoelde: een goed passend zadel past zowel het paard als de ruiter
Vorig jaar is er iemand van Tweespan bij mijn zadel geweest (op aanraden van de osteopaat). Het zadel lag perfect op Athos, alleen ik zat er niet goed in.
Een ieniemienie kleine aanpassing was er nodig en nu zit ik een stuk beter in het zadel.
Wat zuur dat je (vorige) zadel gestolen is zeg. Kan je niet een andere zadelpasser/maker laten komen?
(wat zegt je instructeur er van?)
Wouke, een springweek klinkt als of jullie een topconditie hebbenSpring je elke dag, in zo'n week?
Madeira, hoe stuurt jouw instructrice je de baan door? Hoe begeleid ze je?
en dat gaat goed, voltes meestal ook wel.. al zegt ze wel is dat het bijvoorbeeld te klein is, ik maar naar links/rechts moet (en dan ook gelijk 'binnen been er meer aan houden' of iets dergelijks) zeker als ik bijvoorbeeld gebroken lijn moet rijden ofzo raak ik nog wel is de weg kwijt. Maar gaat steeds beter, concentreer me vaak op de lampen die bij ons aan staan in de binnen bak
(denk ik) maessie schreef:@Kiddokids: Ik snap je opmerking over het buitenlands paspoort even niet? Je kunt hem gewoon over laten schrijven op je naam, betaal je alleen iets extra omdat het een "import" betreft, en dan kun je gewoon aan de keuring ed meedoen. Zo zal het bij het nieuwe stamboek waarschijnlijk ook gaan.
Dit was leuk shoppen, er bleek meer dan genoeg punten op het EJ pasje te staan, altijd leuk!