Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MaaykeKramer schreef:Ben er zo'n 3 weken zoet mee! echt poedersuiker prutje wutje want wou hem net lekker weer oppakken deze week! kijk wel tot hoever ik kan gaan met rijden! ben erg eigenwijs
leuke foto's
@ madeira --> hoop voor je dat het snel weer de goede kant opgaat! ik ken het probleem en het is zeker moeilijk
MaaykeKramer schreef:jahh me vriendje die bind me vast op de bank maar dat kan ik dus echt niet word ik helemaal gek gewoon! morgen ook gewoon school alelen werken gaat lastig worden aangezien ik in de zorg werk dus dat word waarschijnlijk de poedersuiker klusjes doen haha
wel hele mooie dingen gezien en in handen gehad.. Halster dat ik wil hadden ze dus niet
Hinke schreef:Een leadrope en een halster, dat zijn heel bescheiden aankopen nathalie. Ben je niet van de shabrakken en glitterfrontriemen?Ik wil nog steeds zoń wintec cair singel kopen, en ik heb zo nog wel 10 dingen die ik eigenlijk wel wil hebben
vet leuk, kunnen die vriendin en ik samen met de paarden wandelen (haar paard heeft spat dus rijd bijna niet meer) heb er zin in
grappig om je zo tegen te komen
en lekker poetsen enzo!
! joopiexx schreef:Nathalie vind je dat geen moeilijk vooruitzicht? t lijkt me heel moeilijk om te weten dat je verzorgpaard toch een keertje weggaat..
Dapnik mooi halster, en wat een ontzettend leuke pony's!!
en het idee dat nora sowieso blijft maakt ook een hoop goed.. heb met haar echt super goeie klik.. met levera is gegroeid.. Hinke schreef:Bluem schreef:maar Hinke, kruisingen gaan zowieso minder.. Je gaat echt geen extra geld verdienen aan een goede kwpnhengst x haflinger.Ik zou dan zeggen blijf bij het ras. Ik zou zoiets alleen doen mocht ik echt persé een bepaalde hengst van een ander ras willen en het veulen zelf aanhouden als toekomstige opvolger of zo.
Over embryotransplantatie spreek ik me verder niet uit, zou ik zelf niet doen en weet er weinig vanaf hoe het zit met de risico's.
Daar ben ik het niet helemaal mee eenseen geslaagde kruising kwpn-haflinger zal meer waard zijn dan een pure haflinger, en ook beter verkoopbaar. Ik ben vooral met dit idee gekomen omdat mn ouders een kwpn hengst hebben gefokt die ik helemaal geweldig vind, als het van die hengst niet kan wil ik er niet een andere kwpn-hengst bij hoor
![]()
Ik ga sowieso eerst verder informeren over embryotransplantaties ed (kans is trouwens klein dat ik dat echt ga doen, alleen al vanwege de kosten). Een haflingerhengst erbij doen vind ik een minder goed plan, omdat het aanbod van pure haflingers gewoon groter is dan de vraag ernaar![]()
Ik zie dat ik weer aan het slaapwandelen ben (1 uur, ik ga naar bed
Er is zo al zoveel overschot aan paarden die maar gefokt worden "voor de leuk".... Madeira_ schreef:Dus minder brok geven? En meer hooi? (Ze heeft dat eigenlijk ook onbeperkt, want altijd als ik kom, maakt niet uit hoe laat/welke dag heeft ze hooi).