Peeps is vanmorgen los gelaten in de hit. Toen we aankwamen stond ze samen met een ander paardje stro uit de bakken te eten. En toen zijn we de voerstations gaan oefenen. Eerst het biksstation, na wat aandringen ging ze erin lekker eten. Toen naar de waterplaats geweest. En toen naar het ruwvoer station, daar liep ze gelijk in en net nog een keer in het biksstation gezet en de waterplek laten zien ging super goed en nu achter gelaten in het ruwvoer station, hun halen haar straks eruit. Want we hebben haar geleid aan het halsyter weet niet of ze het zonder al gaat doen en er vanzelf uitgaat.
Peeps is vanmorgen los gelaten in de hit actief. Toen wij aan kwamen stond zij samen met een ander paardje stro uit de bakken te eten. En toen zijn we de voerstations gaan oefenen. Eerst het biksstation, na wat aandringen ging ze erin lekker eten. Toen naar de waterplaats geweest. En toen naar het ruwvoer station, daar liep ze gelijk in en net nog een keer in het biksstation gezet en de waterplek laten zien ging super goed en nu achter gelaten in het ruwvoer station, hun halen haar straks eruit. Want we hebben haar geleid aan het halster weet niet of ze het zonder al gaat doen en er vanzelf uitgaat.
Peeps heeft nu nog een halsband om haar nek maar als paardje nummer 25 1 december er is worden ze in december gechipt in hun hals. De voerstations leest hun chip uit, dan zien ze of zij mogen eten of niet en hoeveel. Mogen ze nog niet blijft het poortje open, gaat het luikje voor kuil niet open en komt er geen biks. En mogen ze wel krijgen ze dit wel en gaat er een slagboompje ding dicht achter hun kont. Deze gaat weer open als hun tijd om is.
Kuilstation
Gewoon wat leuke fototjes
Onderweg naar de drinkplek
In het biksstation
xelle
Geplaatst: 02-11-11 22:18
Kitzbi: Goed voor elkaar met de stallen !
Marlis: Leuke foto's van Peeps en goed dat het zo goed gaat. Hopen dat het met jou ook snel goed gaat.
Haha waar tref je peeps aan de 2e dag in de hit actief? In het biksstation, der beurt was alleen al voorbij dus haar meegenomen en in het ruwvoer station gebracht. Ze heb het dus al snel door dat ze erin kan om eten te halen alleen eruit niet :p
Pff Marit is vandaag flink opgejaagd in de paddock en heeft wat happen in haar kont zitten. Arm beest. Morgen naar een stal waar ik al eerder heb gestaan, gewoon simpel maar wel ideaal voor Marit! Nu hopen dat de boerin mij terug neemt en de klanten het ook prima vinden...ben benieuwd! Wil Marit zo snel mogelijk uit die onrustige groep merries hebben.
Vervelend zeg jastiehorse. Hopelijk vind je snel een geschikt plekje voor marit en joi. Zou fijn zijn.
Moest vandaag werken gewoon, helemaal niet meer naar de wc geweest wel een borrelende buik. Morgen werken van 7 tot half 4 en tussendoor naar het ziekenhuis fietsen:( Vandaag toen we bij peeps kwamen troffen we haar in het biksstation aan, ze heeft het dus snel door. Kuil gaat ze volgens mij minder snel in omdat er daar meer paarden staan. Ze snapt dus wel hoe ze erin moet enz maar eruit snapt ze niet. Dan is haar tijd voorbij en blijft ze gewoon staan haha. Toen we weggingen stond peep met nog 2 haflingers in de waterplas, te stampen en drinken :p
Om het verhaal kort te houden..ik had ruzie met toen een vriendin van mij. Morgen dus eerst een gesprek met haar en de boerin om te kijken of het wel een goed idee is om terug te komen. Ik hoop het wel!
xelle
Geplaatst: 04-11-11 13:01
Haha Peeps heeft het erg naar haar zin zo te horen !
Jammer van de ruzie JastieHorse, ik hoop dat ze terug kan.