Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stravero schreef:Ik heb vanochtend weer op Bob gereden, het ging goed. Heb een heel heel heel klein stukje gedraaft, en hij deed het goed.Morgen nog 1 dagje stappen, en woensdag weer heel rustig aan op gaan bouwen
Edit: Komt er 29 aug. iemand naar de Haflingerdagen van http://www.haflinger.nl ?
Hinke schreef:joopiexx schreef:Evelien; Ik ga ff je foto's kijken!
Ik heb een kermisproof poonie! De hele week erlangs en daarnet stond alles aan dus vette herrie en alles bewoog, er staat ook zo een booster enzo, en toen ging ik er ook weer langs en hij deed het super! Ben echt heel trots op m!
Stiekem ben ik al wel fan van nick en simon maar vind ze beide ook erg goed, misschien nog wel beter dan met nederlands talig bij dit programma. Ik kende het niet en vond de link toevallig op bokt, dus nu zit ik btje die uitzendingen te kijken
Kijk, dat zou ik dan weer niet doen met AnkieZe is wel mak, maar een kermis!! Is hij daa rin zijn eentje langs gegaan?
muppetmayo schreef:Hahaaha leuk hoor Joopiexx je hebt je wel vermaakt zo te horen
Heb alleen nog een probleem
[TAO] Hoe een shetlander vervoeren
Heb geen verstand van ukkies! hahahahaha
muppetmayo schreef:Themba speciaal voor jou:
Stravero schreef:Ik heb vanochtend weer op Bob gereden, het ging goed. Heb een heel heel heel klein stukje gedraaft, en hij deed het goed.Morgen nog 1 dagje stappen, en woensdag weer heel rustig aan op gaan bouwen
Edit: Komt er 29 aug. iemand naar de Haflingerdagen van http://www.haflinger.nl ?
Citaat:Ja er was wel iemand bij op de fiets maar die reed ver vooruit. Hij zocht wel houvast aan mij want hij liep er zo keurig voorbij, netjes achterhand eronder, mooi rond en leek wel 10 cm groter!
Heb m nog ff een beetje laten kijken en hij had echt zoiets van; nou prima, leuk..
Het is best een pittige oefening voor hem, maar hij kan maar beter zoveel echte enge dingen zien zodat hij met veel situaties om leert gaan. Het is ook gewoon leuk hoe hij op je gaat vertrouwen, de heenweg loop ik er namelijk eerst een stukje naast. Voor mij ook goed om zo een band met hem op te bouwen, en ik vind hem echt met de dag nog steeds leuker worden!