Madeira_ schreef:@Naomi, wat is Liedje toch leuk leuk leuk
@Maayke, sterkte ermee
ik weet het
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb dat ook 2x per jaar maar vind dat best leuk
Muziek lekker luid in de winkel, met een goede tas thee! Bij ons gaat de winkel wel dicht voor inventaris, weet niet of dat bij jullie ook is?
haha wou vandaag ook ritje maken
zit er niet in
zo weer braaf met voetje omhoog! doek uit de vriezer pakken om te koelen en weer braaf zitten :S BAHHHH Madeira_ schreef:Heey meiden.
Ik heb even niet bijgelezen, ben mega emotioneel. Ik wilde mededelen: ik heb voor 2x per week les aangevraagd, 2x per week komt er een bijrijdster die haar flink aanpakt, en 2x per week zelf proberen te rijden/longeren.
Ze ging vandaag zo erg bokken en er van door. Gelukkig deed ze het ook bij andere meisjes (zijn er twee opgeweest, ene gaf het ook op en de andere heeft haar aangepakt). Nou ja.. ben super emtioneel en blijf hopen dat het uitproberen is........
dokter reageerde vet dom dat ik ook al had gebeld gisteravond en dat ik er nu zat enz en dat ik me niet aan moest stellen echt domme banketstaaf... maarja als ik volgende week nog meer pijn heb moet er een foto gemaakt worden! Hinke schreef:Madeira_ schreef:Heey meiden.
Ik heb even niet bijgelezen, ben mega emotioneel. Ik wilde mededelen: ik heb voor 2x per week les aangevraagd, 2x per week komt er een bijrijdster die haar flink aanpakt, en 2x per week zelf proberen te rijden/longeren.
Ze ging vandaag zo erg bokken en er van door. Gelukkig deed ze het ook bij andere meisjes (zijn er twee opgeweest, ene gaf het ook op en de andere heeft haar aangepakt). Nou ja.. ben super emtioneel en blijf hopen dat het uitproberen is........
Wat rot voor je... Doet ze het ook bij anderen? Ben je wel blijven zitten?
Hinke schreef:Een leadrope en een halster, dat zijn heel bescheiden aankopen nathalie. Ben je niet van de shabrakken en glitterfrontriemen?Ik wil nog steeds zoń wintec cair singel kopen, en ik heb zo nog wel 10 dingen die ik eigenlijk wel wil hebben
![]()
Ik ben aan het dubben over wat ik zal doen met ankie: ik kan haar dit jaar helemaal niet laten dekken, ik kan haar laten dekken door een haflingerhengst, ik kan haar laten dekken door een kwpn-hengst, of ik zou een embryotransplantatie van een kwpn-merrie en een kwpn-hengst kunnen doen. Dat laatste lijkt mij zelf wel vrij onmogelijk aangezien ankies stokmaat 20 cm onder dat van een kwpn-er ligt, en ze dan een heel groot veulen zou krijgen (maar er was iemand die tegen mij zei dat dat wel eens mee zou kunnen vallen omdat ankie wel vrij breed is en een kwpn-er heel smal).
Wat zouden jullie doen? Denken jullie dat het uberhaupt een verstandig plan is om er iets groters dan een haflingerhengst bij te doen (aangezien het haar eerste veulen zou zijn)?