Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiddokids schreef:Renske kan er wel een foto van maken voor je heb het op stal staan.
Mijn dochter net voor het eerst BB super netjes en haar punten waren zeer geslaagd 188 en 189 ik ga een startkaart aan vragen voor de dah dag in Lisse
[ [url=m/lMUYHx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zelf moet tegen 16.00 uur starten laatste keer denk L2 zit aan de 17 winstpunten en sta eerste in de competitie.
MartineC1711 schreef:Gefeliciteerd met de mooie punten allemaal!
Leuk Leonie! Dan zien we je in Uden! ik wil dan m'n debuut maken in het Z1, heb ik nog mooi een half jaartje om te oefenen en nog wat wedstrijdjes te starten voor de km's![]()
Je kunt je vanaf gister aanmelden voor het event he? Gaan er nog meer mensen van hier?
_Desiree schreef:kiddokids schreef:Renske kan er wel een foto van maken voor je heb het op stal staan.
Mijn dochter net voor het eerst BB super netjes en haar punten waren zeer geslaagd 188 en 189 ik ga een startkaart aan vragen voor de dah dag in Lisse
[ [url=m/lMUYHx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zelf moet tegen 16.00 uur starten laatste keer denk L2 zit aan de 17 winstpunten en sta eerste in de competitie.
Leuk! ik start ook op de haflinger dag voor het eerst in de B
maessie schreef:Onze wedstrijd ging gister nogal stormachtig..Vlien wilde graag naar dr vriendinnetje en het was kkkoud!!!
Eerste proef dus doorgesjeesd, gelukkig de tweede wel goed kunnen herpakken en fijn kunnen rondrijden. Daar had ik 178,5 punt, voelde beter, maar ach.. Volgende keer weer een kans!!
[ [url=m/VuvvO6.jpg]Afbeelding[/url] ]
silby schreef:Maar als de eigenaar het liever niet heeft laat je ze er toch lekker aan zitten?
Jammer van de eerste proef Afke, maar fijn dat de tweede proef fijner ging, volgende keer weer gewoon een winstpunt hoor!
Ik heb gisteren 1 winstpunt kunnen rijden in de eerst proef en een mooie 2de plaats, beetje jammer dat er maar 1 prijs was
Tweede proef heb ik zelf verknald helaas daardoor geen winst maar goed de teller staat alweer op M1+7