Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joopiexx schreef:Hinke; Je hebt een lange dag zo! Wel fijn dat je nu indd de zorg om Ankie niet hebt, alhoewel het jammer is dat je natuurlijk niet kunt gaan wanneer je wilt.
Nathalie83 schreef:Als je dit verhaal op school doet dan, zou je dan niet op jou eigen deel beoordeeld kunnen worden.. want dit is gewoon niet eerlijk!!
Nathalie83 schreef:Nadat ze dus geprobeerd hebben me auto te jatten, zet ik hem voor de flat langs de weg, omdat daar dag en nacht verkeer langs komt..
Nu weet ik weer waarom ik hem voorheen nooit aan de voorkant had staan
Leuk he, sneeuwschuivers![]()
Amanda schreef:Irritant zulke studiegenoeten
Sneeuw. Bah.
Hier schijnt nu wel de zon, dus ik hoop dat het smelt.
Jim had vandaag zoiezo al vrij. Ga vanmiddag alleen even voeren en alles checken.
Prissey
Ine23 schreef:Mag ik me hier ook bijvoegen?Heb nu iets meer dan 2 maanden Mara de maflinger in m'n bezit en denk dat ik wel wat heb aan het meepraten met jullie over elkanders hafjes... Hier in het verre Antwerpen sneeuwt het ook weer, écht verschrikkelijk, zeker als je weet dat de paarden normaal morgen worden opgehaald met de vrachtwagen om 2 weken ergens anders te gaan verblijven...
Ine23 schreef:Het is ook echt wel een vreselijke winter geweest.
Heb nu voorbijgangers die mijn paarden zielig vinden, waardoor ík ze dan weer zielig ga vinden terwijl ze het echt wel goed hebben. Komen ze met van die vragen: 'Waarom heeft het kleine witte paard geen dekentje, zo heeft het koud' => omdat het een veulen is meneer, veulens horen met hun dikke vacht te staan. 'Waarom staan ze niet altijd op stal?' => ze hebben een schuilstal waar ze droog staan, ze ploeteren alleen liever in de modder :S. 'Waarom staan ze zo klein? Mijn koeien hebben veel meer grond.' => omdat u uw weide niet wilde verhuren staan ze nu op een kleiner stuk, meneer. enzovoort. Pijnlijk
Daarom is het goed dat ze verhuizen, kan ik wat extra aan de weide werken en kunnen zij lekker genieten van drogere oorden. Ik ga eens naar ze vertrekken! Toch wat spullen klaarzetten voor Marieke en Mara, zodat alles er is mochten ze wel morgen kunnen verhuizen.