enkel doet echt pijn :s kan hem niet aanraken maar lopen enz lukt wel maar het klopt en is dik en blauw en aanraken ga ik door de grond! ohhh help wil niet naar een dokter of is dat wel slim om te doen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nou ga maar braaf omhoog houden en koelen en bij vriendje op de bank zitten ohh wat burgelijk weer en ben dus iemand die totaal niet stil kan zitten HELP haha
Dit gaat vonken geven 

MaaykeKramer schreef:zo lekker in het bos gecrost tot dat ik iets te dicht achter de haf van een vriendin kwam en toen was het pats zo tegen mijn ekel dat botje :S doet pijn niet leuk meer is al dik en blauw :S BAHHH
Peelie schreef:zie ter best goed uit hoor... maar je mag wat vriendelijker worden met je handen... ze moet niet naar beneden, ze MAG!
Eigenlijk moet je een filmpje posten om er goed commentaar op te kunnen geven naomi
Het enige wat ik zie is dat je je handen misschien wat te laag houdt.
Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik daar wel mee moet gaan rijden...
Ze ging helemaal niet bokken oid
chipieke schreef:@Chanelly: als ik wist wat balansen waren zou ik je helpen
Moet maar dik gevulde portemonnee mee
ik moet een korte leadrope hebben dus hoop dat ze die daar hebben anders moet k m bestellen.. en ben al een poos opzoek naar een halster met 'indianen' print
dus ik ga me wel vermaken daar
Ik wil nog steeds zoń wintec cair singel kopen, en ik heb zo nog wel 10 dingen die ik eigenlijk wel wil hebben

Als ik een veulen fok is er een kans dat ik hem verkoop als het 3 jaar is, en haflingers zijn niet zo populair en ze zijn ook niet veel waard. De opfokkosten zijn dan veel hoger dan wat het paard waard is (ik wil er natuurlijk geen winst op maken maar als je er 2000 euro op achteruit gaat is dat best veel
) Daarnaast hebben mn ouders kwpn-ers en die paarden spreken mij gewoon ook nog steeds heel erg aan.
Gelukkig heb ik nog een aantal maanden om er over na te denken
Misschien zou ik eens een dierenarts moeten vragen of dat embryotransplantatieplan mogelijk is
Ik zou dan zeggen blijf bij het ras. Ik zou zoiets alleen doen mocht ik echt persé een bepaalde hengst van een ander ras willen en het veulen zelf aanhouden als toekomstige opvolger of zo.
Over embryotransplantatie spreek ik me verder niet uit, zou ik zelf niet doen en weet er weinig vanaf hoe het zit met de risico's.
Bluem schreef:maar Hinke, kruisingen gaan zowieso minder.. Je gaat echt geen extra geld verdienen aan een goede kwpnhengst x haflinger.Ik zou dan zeggen blijf bij het ras. Ik zou zoiets alleen doen mocht ik echt persé een bepaalde hengst van een ander ras willen en het veulen zelf aanhouden als toekomstige opvolger of zo.
Over embryotransplantatie spreek ik me verder niet uit, zou ik zelf niet doen en weet er weinig vanaf hoe het zit met de risico's.
een geslaagde kruising kwpn-haflinger zal meer waard zijn dan een pure haflinger, en ook beter verkoopbaar. Ik ben vooral met dit idee gekomen omdat mn ouders een kwpn hengst hebben gefokt die ik helemaal geweldig vind, als het van die hengst niet kan wil ik er niet een andere kwpn-hengst bij hoor
, ik ga naar bed