Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Dankje Gitje.
Ik zal zo wat voor jou maken
TjelleBieb schreef:Leuke foto's ya'all.
Nienk heeft idd een super mooi kleurtje.
Hilde_q schreef:TjelleBieb schreef:Leuke foto's ya'all.
Nienk heeft idd een super mooi kleurtje.
Der staart is alleen poepbruin
Monica_86 schreef:Geachte heer, mevrouw
Ik ben Monica Brouwer, ik ben 21 jaar en ben op zoek naar een weekendbaan, gezien mijn ervaringen en opleiding spreekt een zorgboerderij mij erg aan.
In mijn kindertijd ben ik groot geworden tussen kinderen, mijn moeder was altijd al oppasmoeder en ik vond en vindt kinderen zo leuk dat ik er mijn werk van wilde maken, toen ik mijn vervolgopleiding moest gaan kiezen, heb ik daarom ook gekozen voor de opleiding Sociaal Pedagogisch Werker (spw). In 2005 behaalde ik met succes het diploma van SPW3 Kinderopvang en een jaar later SPW4 Activiteitenbegeleiding. Ik heb onder andere stages gedaan op basisscholen, peuterspeelzaal, kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang en mijn laatste stage heb ik gedaan met mensen met een verstandelijke beperking op de Kinderboerderij in Winschoten.
Ik ben in het bezit van rijbewijs en auto.
Dieren zijn voor mij ook geen enkel probleem, tijdens mijn stage op de kinderboerderij in Winschoten heb ik verschillende dieren verzorgd, ook hebben wij thuis dieren en heb ik al acht jaar een paard.
Voor meer informatie, neem gerust contact met mij op.
Vriendelijk Groet,
Anseltje schreef:Monica_86 schreef:Geachte heer, mevrouw
Ik ben Monica Brouwer, ik ben 21 jaar en ben op zoek naar een weekendbaan, gezien mijn ervaringen en opleiding spreekt een zorgboerderij mij erg aan.
In mijn kindertijd ben ik groot geworden tussen kinderen, mijn moeder was altijd al oppasmoeder en ik vond en vindt kinderen zo leuk dat ik er mijn werk van wilde maken, toen ik mijn vervolgopleiding moest gaan kiezen, heb ik daarom ook gekozen voor de opleiding Sociaal Pedagogisch Werker (spw). In 2005 behaalde ik met succes het diploma van SPW3 Kinderopvang en een jaar later SPW4 Activiteitenbegeleiding. Ik heb onder andere stages gedaan op basisscholen, peuterspeelzaal, kinderdagverblijf, buitenschoolse opvang en mijn laatste stage heb ik gedaan met mensen met een verstandelijke beperking op de Kinderboerderij in Winschoten.
Dieren zijn voor mij ook geen enkel probleem, tijdens mijn stage op de kinderboerderij in Winschoten heb ik verschillende dieren verzorgd, ook hebben wij thuis dieren en heb ik al acht jaar een paard.
Vriendelijk Groet,
Nooit een brief met IK beginnen.Altijd eerst een inleiding
Monica_86 schreef:Geachte heer, mevrouw
Vriendelijk Groet,
HAFxGEK schreef:eeven foto's van vandaag en vrijdag![]()
[img]http://img240.imageshack.us/img240/2803/veel0 39ef8.jpg[/img]
[img]http://img131.imageshack.us/img131/5654/ve el046wr9.jpg[/img]
[img]http://img131.imageshack.us/img131/4987/vee l050ks4.jpg[/img]
[img]http://img111.imageshack.us/img111/4346/ve el051tj8.jpg[/img]
HAFxGEK schreef:Heej, Tjel hee aan
Babsie_Flash schreef:Ik ben even fotootjes wezen maken van onze (Esmee en ik ) zadels!
Hier komen ze!
Esmee's zadel:
de singelstoten
op Wervelwind
op Misty
en mijn zadel op Wervelwind
en dat voor 40 euro per stuk!!!
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:Heej, Tjel hee aan
Goeie mogeuh.
HAFxGEK schreef:En hoe is 't met niels ??